نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

بشار جعفری: تروریسم گریبانگیر حامیانش شد

Syrian Representative Addresses the United Nationsنماینده دائم سوریه در سازمان ملل در واکنش به انفجارهای تروریستی پاریس با بیان اینکه”تروریسم گریبانگیر حامیانش شده است” تاکید کرد: سوریه بر تروریست ها پیروز شد و بازنده این معرکه حامیان تروریسم هستند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: ما هرگز در مشخص کردن هویت تروریسم در سوریه اشتباه نکردیم. کسی که اشتباه کرد آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و ترکیه‌ای‌ها بودند و تروریسم گریبانگیر همه آن‌ها شد. تروریسم در سوریه، لبنان و سوئد و امروز در فرانسه یکی است.

وی گفت: تروریسم به حامیانش برگشت و سوریه بر تروریسم پیروز شد. تنها راه برای مبارزه با تروریسم پیوستن به ائتلاف واقعی و صادق روسیه و سوریه است.

جعفری درباره برخورد پولیس فرانسه با انفجارهای تروریستی در پاریس گفت: پولیس فرانسه نشان داد که در چندین مورد خوب عمل نکرده است. ارتش و پولیس فرانسه یک باره ۳۰۰ گلوله را در بدن یک تروریست مراکشی خالی کردند.

وی گفت: محبوبیت بشار اسد، رئیس ‌جمهوری سوریه در فرانسه بیشتر از همتای فرانسوی‌اش است. یک نظرسنجی با حضور ۲۳۰۰ تن انجام شد که در آن ۲۰% مردم فرانسه گفتند که فرانسوا اولاند، رئیس ‌جمهوری این کشور را تایید می‌کنند اما در عین حال ۷۲% اسد را تایید می‌کنند.

Author

خروج از نسخه موبایل