لیبرمن: در جنگ آینده حماس نابود خواهد شد

139304180008078183166454معاون وزیر دفاع رژیم اسرائیل در سخنانی تهدید آمیز اظهار داشت: که در درگیری آینده دولت حماس را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، طی سخنانی تهدید تهدید آمیز عنوان داشت که “درگیری آینده آخرین درگیری برای دولت حماس در غزه خواهد بود.”

معاون وزیر جنگ رژیم اسرائیل اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در شرایطی که جنگ فرسایشی ادامه دارد باقی بمانیم به خاطر همین لازم است درگیری‌ آینده آخرین درگیری برای دولت حماس در غزه باشد. ما به دنبال ماجراجویی نیستیم اما رویارویی با حماس امری ناگزیر است به همین منظور ما باید آماده باشیم.

یک منبع نظامی رژیم اسرائیل نیز در این باره گفت: مشکل اصلی و کنونی اسرائیل محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است. ما در میدان درگیری قوی اما در میدان سیاست ضعیف هستیم.

وی مدعی شد: عباس به پیشبرد روند صلح اهمیتی نمی‌دهد بلکه می‌خواهد این وضعیت را به تعلیق درآورد. حتی اگر مذاکراتی با او انجام شود به نتیجه نخواهد انجامید. ابومازن درطول هشت سال گذشته به نابلس و جنین سفر نکرده است در حالی که ده‌ها بار به پاریس و لندن و بروکسل رفته است.

این منبع گفت که به دلیل حضور حزب الله در جنگ داخلی سوریه انتظار می‌رود جنگ سومی در لبنان صورت نگیرد اما در عین حال تاکید کرد که ارتش رژیم اسرائیل امروز بیش از هر زمانی آماده رویارویی با هرگونه جنگی است.

Author

About Author