یک مرد چینی آلت تناسلی اش را برید

فریب بزرگ که همواره ذهن آدم عصر ماشینیزم  را به خود  مشغول داشته است این است که با دست یازیدن به توسعه اقتصادی  و  فناوری تکنالوژی می توان بهشت روی زمین را بنا نهاد  این در حالیست کسانیکه در کشور های رو به توسعه  زندگی می کنند بالاترین رقم انسانهای روانی را تشکیل می دهد از آنجای که اخلاق راهی در درون چنین  جامعه ها ندارد زود تر از دیگران مایوس و سر خورده می گردند  که هراز گاهی دست به خود کشی می زنند .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رسانه های چینی گزارش دادند که یانگ هو یک مرد ۲۶ ساله چینی که شدیداً تحت فشار کار و افسردگی روانی قرار گرفته بود، به تاریخ ۲۷ اکتوبر آلت تناسلی اش را قطع کرد.

این مرد بعد از بریدن آلت اش متوجه شد که اشتباهی جبران ناپذیری را انجام داده است، به سرعت خود را به نزدیک ترین درمانگاه توسط بایسکلش رسانید اما فراموش کرده بود که قسمت قطع شده حالتش را نیز با خود ببرد.

پس ازینکه یانگ هو به شفاخانه رسید، دکتوران توصیه کردند تا دوباره به خانه برگردد و قسمت قطع شده آلت اش را بیاورد. این مرد دوباره توسط بایسکل به خانه رفت و قسمت بریده شده آن را برای دکتوران آورد اما به اثر ضایعات خون زیاد، پیوند دوباره آلت قطع شده ناممکن شده بود.

یکی از دوستان یانگ هو به خبرگزاری ها گفت: “بعد ازینکه یانگ زندگی شهری را اختیار کرد، ناگزیر در یکی از فابریکه های تکه سازی و لباس مشغول کار شد و به دلیل محدودیت های کاری مجبور بود تا ناوقت های شب کار کند که این کار شدیداً وی را تحت فشار قرار داده بود و وی فکر میکر که هرگز برای ازدواج و یا ملاقات خانمها فرصت نخواهد داشت.”

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *