مرد آمریکایی برای فرار از همسرش و رفتن به زندان دست به سرقت زد

یک مرد آمریکایی برای رهایی از شر همسرش دست به سرقت زد تا به زندان رفته و از مجادله با همسرش راحت شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از فارس، “لَری ریپل” مرد آمریکایی ۷۰ ساله هفته گذشته از بانک کانزاس ۳۰۰۰ دالر سرقت کرد و مدت کوتاهی پس از این اتفاق دستگیر شد و به زندان رفت.

او در اعترافات خود به دادگاه عالی کانزاس گفت پس از بحث و مجادله فراوان با همسرش تصمیم گرفت به جای ماندن در خانه، به زندان برود تا به دعواهای همیشگی خود پایان دهد.

13950628000638_photol

«لَری ریپل» که در شهر کانزاس زندگی می‌کند، عصر جمعه وارد «بانک کار» شد و به تمام مشتریان و کارمندان بانک گفت: «من یک اسلحه دارم، هرچه سریع‌تر به من پول بدهید».

با این اتفاق یکی از کارمندان بانک ۲۹۲۴ دالر پول نقد را در اختیار او گذاشت تا جان افراد دیگر به خطر نیفتد. ولی پس از این اتفاق ریپل به جای آنکه از بانک فرار کند، روی یکی از صندلی‌ها نشست تا ماموران پولیس برسند.

بر اساس اسناد موجود در دادگاه کانزاس و توضیحات ماموران امنیتی، زمانی که پولیس به بانک رسید او خود را تسلیم کرد و به آنها گفت: «من همان شخصی هستم که به دنبالش می‌گردید».

ریپل که هم‌اکنون در دادگاه سرقت‌های بانکی آمریکا محاکمه می‌شود، در اعترافات خود گفت: «من و همسرم برای مدت‌های طولانی بحث و مجادله داشتیم. من هرگز نمی‌خواهم به آن فضا برگردم و ترجیح می‌دهم در زندان بمانم تا به خانه بروم».

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *