شورای امنیت مواضع مخالفان مردم یمن را اتخاذ کرد

کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای از شورای امنیت خواست به اراده مردم این کشور و حاکمیت آن احترام بگذارد

کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای از شورای امنیت خواست به اراده مردم این کشور و حاکمیت آن احترام بگذارد؛ سخنگوی جنبش انصارالله نیز تأکید کرد که این شورا مواضع مخالفان مردم یمن را اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کمیته عالی انقلاب یمن همچنین از شورای امنیت خواست به منابعی که در صدد تحریف واقعیتها هستند استناد نکند.

این کمیته تأکید کرد که شورای امنیت نباید به دام قدرتهایی بیفتد که تلاش می کنند خواست و اراده مردم یمن را نابود کنند.

کمیته عالی انقلاب یمن همچنین از مواضع غیرقابل توجیه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و درخواست آن از شورای امنیت برای دخالت در امور یمن، ابراز تعجب کرد.

کمیته عالی انقلاب یمن با این حال از مواضع مثبت روسیه و چین و همه کشورهایی که مخالف به ذلت کشاندن ملتها هستند، قدردانی کرد.

این کمیته، مردم انقلابی و ارتش یمن را به هوشیاری در برابر توطئه های بیگانگان که انقلاب مردم را هدف قرار داده است فراخواند.

از سوی دیگر، “محمد عبد السلام” سخنگوی جنبش انصار الله گفت: “سیاست شورای امنیت مبتنی بر تسلیم شدن در برابر قدرت های سلطه طلب منطقه ای و بین المللی است، و مواضع کشورهایی را اتخاذ کرد که مخالف انقلاب مردم یمن هستند.

وی تأکید کرد: بیانیه قانون اساسی یمن در پاسخ به خواست ملت انقلابی یمن برای رویارویی با خلاء موجود در کشور صورت گرفت که امنیت و ثبات کشور را در معرض تهدید قرار داده است.

عبدالسلام افزود: انصار الله برای پاسخ به خواست و اراده مردم به پا خاسته و هیچ زمانی از اصل گفتگو با دیگر گروه های سیاسی چشم پوشی نکرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *