رزرف کلی “پارک دیزنی لند” برای چند ساعت توسط شیخ اماراتی

مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی انگلیس و برادر رئیس امارات، مرکز تفریحی و رفاهی “دیزنی لند” را برای بازی فرزندانش به طور کامل رزرو کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه “دیلی استار” نوشت: برادر رئیس امارات این مرکز تفریحی و رفاهی را به طور کامل رزرف  کرد تا فرزندانش بتوانند به تنهایی با میکی ماوس دیدار داشته باشند.

منصور بن زاید آل نهیان که سرمایه وی نزدیک به ۲۰ میلیارد پوند (بیش از ۳۱ میلیارد دالر) برآورد می شود، به شرکت دیزنی مبلغ نامشخصی پرداخت کرده تا مرکز تفریحی و رفاهی دیزنی لند در شهر پاریس را برای چند ساعت بسته و آن را کاملا در اختیار چهار فرزندش قرار دهد.

دیلی استار خاطرنشان کرد: برادر ۴۲ ساله رئیس امارات ماه گذشته میلادی با فروش سهامش در بانک انگلیسی “بارکلیز” سود زیادی کسب کرد که بیش از دو میلیارد پوند اعلام شده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: پول نمی تواند مانعی برای منصور بن زاید آل نهیان باشد و او معمولا هرچه می خواهد به دست می آورد.

منصور بن زاید آل نهیان علاوه بر خریداری باشگاه فوتبال منچستر سیتی و هزینه مبالغ زیادی برای قرار دادن این باشگاه در بین برترین باشگاههای انگلیس و اروپا، با تزریق سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون پوند به بانک بارکلیز در اوج بحران مالی جهان، هفت درصد کل سهام این بانک را خریداری کرد، و از ورشکستگی آن جلوگیری کرد.

ماه قبل روزنامه “گاردین” در مطلبی نوشته بود: دولت امارات با وجود نقض آشکار حقوق بشر، تلاش می کند از طریق خرید باشگاههای مطرح و مشهور جهانی مانند “منچسترسیتی” تصویر پیشرفته ای از خود ارائه نماید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *