حفظ بحران در سوریه به نفع غرب است

خبرگزاری خاورمیانه / میز تحولات منطقه

این چیزی جز جنایت و تجاوز به بشریت نیست. و توسط همان کسانی صورت می‌گیرد ادعای حمایت از حقوق بشر و انسانیت دارند. ما می‌دانیم که ایالات متحده امریکا، فرانسه، و انگلیس اکنون در اردن پایگاه و یک مرکز فرماندهی دارند و از آنجا به این شورشیان کمک می‌کنند.

این به یک طاعون شباهت دارد و در واقع طاعون قابل پذیرش‌تر است زیرا یک بیماری است. آنچه آنها انجام می‌دهند نه تنها نابود کردن مردم و زندگی آنهاست بلکه در واقع تخریب تاریخی‌ترین مناطق خاورمیانه است. آنها در حال ویران کردن ساختمان‌ها هستند. انچه در حال رخ دادن است به هیچ وجه قابل قبول نیست و بدتر اینکه ما در غرب در مورد این شرایط در سوریه ساکت هستیم.

خوشبختانه کشورهایی مانند ایران و روسیه علیه این جنایات سخن گفته و می‌گویند اما توجه جهان از آنچه در سوریه جاری است، منحرف شده است.

آنها صرفا ادعای زبانی و کلامی دارند که به دنبال حل بحران در سوریه هستند. من همچنین اعتقاد دارم که آنها دقیقا سوریه را به جایی رسانده‌اند که می‌خواستند. ارتش سوریه همواره به عنوان یک ارتش بسیار قدرتمند قلمداد می‌شد که می‌توانست در برابر اسرائیل مقاومت و ایستادگی کند و اکنون ارتش سوریه با این تروریست‌ها و جانیان در داخل کشور درگیر است.

بنابراین، سوریه به جای اینکه بتواند در برابر خطرات خارجی از خود محافظت کند، خطر به داخل این کشور فرستاده شد. در این کشور هرج و مرجی جریان دارد که هدف از آن اساسا تضعیف ارتش سوریه است. ایالات متحده امریکا و غرب ۱۰۰ درصد در این فرایند نقش دارند و عامل آن هستند.

غرب در ظاهر می‌گوید که به دنبال حل فوری بحران در سوریه است. من فکر می‌کنم خیلی از مخاطبین شما می‌دانند که آنها ابدا ارزشی برای جان انسان قائل نیستند و مسائل به همان شکلی ادامه دارد که آنها می‌خواستند و طراحی کرده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *