بیرحمی پدر و مادر بی عاطفه نسبت فرزندش!

والدین دختر ۹ ساله که با بستن قلاده الکتریکی به دور گردنش او را وادار به درآوردن صدای سگ می‌کردند توسط پولیس شهر دنبری ایالات متحده امریکادستگیر و به میز محاکمه کشیده شدند.

به گزاری خبرگزاری خاورمیانه، پدر و مادر دختر ۹ ساله با بستن قلاده الکتریکی که مخصوص حیوانات خانگی نظیر سگ است، به قصد تنبیه کردن دخترشان به گردن وی بستند.

“ادواردو” و “پائولو” مونتانز والدین این دختر ۹ ساله پس از بستن قلاده الکتریکی به گردن وی، او را وادار به “درآوردن صدای سگ” نمودند.

معلمان و مسئولین مکتب هنگامی متوجه این قلاده شدند که وی با پوشیدن لباسهای یخن بلند پنهان کردن قلاده را داشت، در ابتدا مسئولین مکتب گمان می کردند قسمت برآمده گلوی این دختر ۹ ساله بر اثر بیماری متورم شده است که پس از بازرسی متوجه قلاده شدند.

درپی تماس تلفنی مدیر مکتب با سازمان حمایت از کودکان و با حضور پولیس والدین وی به اتهام کودک آزاری و سوء استفاده از آنان دستگیر شدند.

پس از بازرسی های بیشتر بر روی بدن این دختر ۹ ساله آثار ضرب و شتم مشهود بود که به گفته وی به دلیل پارس نکردن مورد ضرب و شتم والدین خود قرار گرفته بود.

به گزارش قدس آنلاین؛ والدین وی پس از محاکمه شدن با پرداخت ۲۵۰ هزار دالر جریمه برای ادوارد مونتانز ۴۳ ساله پدر وی و همچنین پرداخت۲۰۰ هزار دالر جریمه برای پائولو مونتانز ۳۴ ساله مادر وی در نظر گرفته شد و تا پرداخت جریمه به صورت موقت به زندان منتقل شدند.

سرپرستی دختر ۹ ساله با استخدام یک پرستار برای نگهداری از وی از طرف فرمانداری شهر دنبری به عهده گرفته شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *