برگزاری مسابقات بسکتبال جوانان در کابل

فدراسیون بسکیتبال کشور، دیروز مسابقات بسکتبال جوانان را با اشتراک تیم های بسکیتبال کلپ های شهر کابل، ولایت هرات و ولایت قندهار به خاطر جشن نوروز در جمنازیوم مرکزی ریاست تربیت بدنی، سپورت و کمیته ملی المپیک آغاز نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مسابقات که سه روز ادامه می یابد، ۴ تیم از مرکز (امنیت ب،  جوانان کابل، افغان کلپ و شهرداری کابل)، دو  تیم از هرات (درخشان و تابان هرات)  و دو تیم از ولایت قندهار (احمد شاه بابا و معارف قندهار) اشتراک نموده اند.

در چندین دیدار که دیروز برگزار گردید، تیم امنیت ب تیم شهرداری کابل را ۳۸/۴۶ شکست داد، تیم افغان کلپ تیم معارف قندهار را ۱۴/۳۲ شکست داد، تیم امنیت ب تیم تابان هرات را ۱۵/۳۶ شکست داد، تیم افغان کلپ تیم جوانان کابل را ۱۱/۳۰ شکست داد، تیم امنیت ب تیم معارف قندهار را ۱۳/۳۰ شکست داد، تیم درخشان هرات تیم معارف قندهار را ۲۳/۴۳ شکست داد.

در مسابقات که امروز برگزار گردید تیم امنیت ب تیم معارف قندهار را ۲۰/۴۰ شکست و تیم شهرداری تیم تابان هرات را۱۹/۳۰ شکست داد.

گفتنی است که در سیمی فاینل این مسابقات چهار تیم باهم به میدان میروند و قرار است امروز پس از چاشت تیم شهرداری به مقابل درخشان هرات و تیم امنیت ب به مقابل معارف قندهار به خاطر راه یابی به فاینل این مسابقات به میدان بروند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *