گذاشتن دام آنلاین، برای سوء استفاده کنندگان جنسی از کودکان

یک گروه بین المللی حمایت از کودکان که مقر آن در هلند است با طراحی یک مدل کامپیوتری سه بعدی که شبیه یک دختر بچه واقعی است برای کسانی که به دنبال سو استفاده جنسی آنلاین از کودکان هستند دام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مدل که سوییتی نام دارد، وانمود می کند که دختر ده ساله، ساکن فیلیپین است، او در مقابل کامپیوتر می نشیند تا به خواسته های مشتریانش گوش بدهد، خواسته هایی از قبیل لخت شدن در برابر وبکم.

مدیر این پروژه می گوید: این شوک آور است که شما ببینید مثلا یک دختر بچه فیلیپینی ده ساله آنلاین می شود و خود را برای سکس در مقابل پول عرضه می کند و همزمان ده ها درخواست دریافت می کند، شمار این افراد بسیار بیش از آن چه است که بتوان آن را تعقیب کرد، در ده هفته بیش از بیست هزار نفر از این طریق با مدل کامپیوتری ما تماس گرفتند.

اطلاعات هزار نفر از این افراد به اینترپل یا پولیس بین الملل داده شده است تا تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند، به گفته مدیر این پروژه این افراد برای پرداخت سکس در قبال لخت شدن مدل سه بعدی در برابر کامپیوتر که تصور می کردند یک دختر واقعی است حاضر بودند پول بپردازند.

امریکا، بریتانیا و هند سه کشوری بودند که بیشترین تعداد تماسها با سوییتی از آنها برقرار شده بود.

بر اساس یک گزارش تحقیقی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۹ میلادی ۷۵ هزار نفر در جهان دست کم یک بار وارد وبسایتهای پورنوگرافی کودکان شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *