کرزی پس از افتتاح بازیهای المپیک از روسیه به کابل برگشت

حامدکرزی رئیس جمهور کشورمان پس از اشتراک در مراسم افتتاح بازی های المپیک زمستانی در روسیه، صبح امروز (شنبه) به کشور بر گشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کرزی به منظور اشتراک در مراسم افتتاح بازی های المپیک زمستانی که در شهر سوچی فدراتیف روسیه برگزارشده بود، روز گذشته با هیات همراه اش به روسیه سفر کرده بود.

مراسم  افتتاح بازی های المپیک زمستانی شام روز گذشته به حضور سران دول و مقامات ارشد بیش از ۴۰ کشور جهان و سر منشی سازمان ملل متحد در شهر ساحلی سوچی فدراتیف روسیه برگزار شده بود.

این بازی در ستدیوم فیشت شهر سوچی توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی مراسم باشکوه رسماً افتتاح گردید و بعد از آن ورزشکاران مشهور روسیه در حالیکه بیرق المپیک را حمل می کردند و همچنان ورزشکاران ۸۸ کشور جهان با حمل نمودن بیرق کشور های شان رژه رفتند. 

گفتنی است که ۲۲مین دور بازی های المپیک زمستانی سوچی که دیروز ۷ فبروری رسماً آغاز گردید، تا ۲۳ فبروری سال روان عیسوی ادامه می یابد و در آن ورزشکاران ۸۸ کشور جهان در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.

قابل یاد آوری که در این سفر رئیس جمهوری کشورمان را ضرار احمد عثمانی وزیر امور خارجه و داکتر رنگین دادفر سپنتا مشاور امنیت ملی، افغانستان همراهی کردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *