یک گروه ۱۵۰ نفری از پولیس محلی به وردج بدخشان اعزام شد

مقامات پولیس ولایت بدخشان می گویند که برای تامین امنیت و مبارزه با تروریستان یک گروه ۱۵۰ نفری از پولیس محلی به ولسوالی وردوج این ولایت اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، ولسوالی وردوج بدخشان از یک سال بهاین طرف از ناامن ترین منطقه شمال افغانستان بوده که با راه اندازی چندین عملیات نظامی و حضور گسترده نیروهای امنیتی هنوزهم تروریستان به فعالیت های خویش ادامه داده اند .

براساس گزارشها شبه نظامیان محلی با شورشیان خارجی که از مسیر چترال پاکستان به این ولسوالی می آیند فعالیت هماهنگ دارند و در ارتفاعات کوهستانی شکست آنان خیلی دشوار به نظر میرسد.

این بار مقامات امنیتی کشور تصمیم گرفته اند که در برابر این شورشیان، از پولیس محلی کار بگیرند چنانچه پولیس محلی در دیگر نقاط کشور دستآورد خوبی در مبارزه با شورشیان داشته است.

عبدالمعروف راسخ سخنگوی والی بدخشان گفته است که یک گروه ۱۵۰ نفری از پولیس محلی به تازگی از مرکز به ولسوالی وردوج اعزام شده اند که با اسحله پیکا و راکت مجهز اند و آمادگی کامل برای مقابله با شورشیان دارند.

اینکه با فعال شدن نیروهای پولیس محلی دربدخشان به ویژه وردوج می تواند برای برگشت امنیت کمک کند این موضوع با گذشت زمان روشن خواهد شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *