یک فرمانده ارشد حزب الله لبنان در دمشق به شهادت رسید

1625472_785حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان ارشد مقاومت در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سید مصطفی بدر الدین از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله لبنان بامداد امروز- جمعه- در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسیده است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای خبر شهادت مصطفی بدرالدین را در سوریه تأیید کرده و گفته است که بدرالدین چند ماه قبل گفته بود که از سوریه برنمی‌گردم مگر این‌که شهید شده باشم یا پرچم پیروزی را با خود حمل کنم.

در بیانیه حزب‌الله آمده است : «مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) فرمانده ارشد امروز شهید به لبنان بازگشت در حالی‌که پیکرش در میان پرچم پیروزی قرار دارد.»

در ادامه تاکید شده است: «این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح امریکایی- صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه مصمم بود.

در بیانیه حزب‌الله افزوده شده که مقاومت با فرماندهان (شهید خود)، که همواره زنده هستند و به وجود آنها افتخار و احساس غرور می‌کند،، بزرگ می‌شود. از خداوند متعال می‌خواهیم فرماندهان شهید ما را مشمول رحمت گسترده و نعمت‌های پایدار خود کند.

Author

About Author