یک عامل انتحاری با ۱۸تروریست دیگر درقندهار دستگیر شد

مقامات محلی قندهار در جنوب کشور می گویند که یک عامل انتحاری که قصد حمله را به جان مقامات این ولایت داشت قبل از رسیده به هدف توسط نیروهای امنیت ملی شناسایی و دستگیرشد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که این عامل انتحاری ۱۸ سال سن دارد و از شهر کویته پاکستان به منظور انجام حمله انتحاری به ولایت قندهار فرستاده شده بود.

براساس معلومات مقامات امنیت ملی، این عامل انتحاری محب الله باشنده اصلی ولایت ارزگان و فعلی شهرکویته کشور پاکستان است که بعد از فراگیری تعلیمات نظامی وفنون انتحاری در مراکز تروریستی شهر کویته به منظور انجام حمله انتحاری به ولایت قندهار اعزام شده بود.

این فرد قبل از رسیدن به هدف توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی دستگیر گردیده است.

هم چنان کارمندان امنیت ملی در عملیات های جداگانه ۱۸ تن از تروریستان مسلح را که مصروف فعالیت های تخریبی، تروریستی و بمب گذاری در ولایت قندهار بودند بالفعل با مقدار سلاح های سبک و سنگین شامل دستگیر کردند.

افراد دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم های شان، اظهار داشتند که در چندین حملات انتحاری و انفجاری در حومه شهر قندهار و روستا های آن سهم فعال داشته و نیروهای امنیتی افغان و خارجی را در مسیر شاهراه کابل و قندهار هدف حمله تروریستی قرار داده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *