یک سازماندهنده حملات تروریستی در تخار بازداشت شد

مقام های مسئول در ولایت تخار می گویند که یک تن از سازماندهنده حملات تروریستی مربوط گروه طالبان همراه با مقدار سلاح و مهمات در این ولایت بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عمراخان که مسئولیت سازماندهی حملات تروریتسی را در ولایت تخار به عهده داشته با سعی و تلاش منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و بازداشت شده است.

براساس معلومات ریاست عمومی امنیت ملی از این فرد (۳) میل کلاشینکوف معه (۶) عدد شاژور، (۲) میل تفنگچه معه چهار عدد شاژور، یک میل کره بین، ( ۳۳ )کیلوگرام مواد انفجاری، یک فیر مرمی راکت RPG7، ( ۱۰۰۰ ) فیر مرمی پیکا و یک حلقه CD تبلیغاتی گروه جهش المجاهدین بدست آمده است.

فرد بازداشت شده در جریان تحقیقات ابتدائی به جرم خویش اعتراف و یادآورشده که او بدستور حلقات تروریستی در وزیرستان شمالی میخواسته است که از سلاح و مهمات حامل اش پروسه رأی دهی را اخلال نماید.

قضیه تحت تحقیق و بررسی بیشتر قرار دارد.

همچین پولیس وزارت امورداخله در یک عملیات مقدار اسلحه ومهمات را در ولایت پکتیکا کشف کرده است.

نیروهای پولیس ملی طی یک عملیات تصفیوی در ولسوالی خیر کوت ولایت پکتیکا موفق به کشف وبدست آوردن یک میل پیکا،یک میل کلاشینکوف،دوقاب دروبین ۱۵فیرتوپ ۸۲ملی متری، ۱۵ فایرهوان،دو حلقه ماین ضدوسایط هشت فیر مرمی آر پی جی ۵۰۰۰ فیر مرمی پیکا وکلاشینکوف وهمچنان یک سوپ واسکت انتحاری که ازقبل عیار وآماده انفجار بوده کشف و بدست آورده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *