یک زن پاکستانی به جرم داشتن موبایل سنگسار شد

زنی که مادر دو فرزند بود به بهانه داشتن موبایل و “خروج از قوانین اسلامی”، در کشور پاکستان سنگسار شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اعضای قبیله این زن معتقدند که همراه داشتن گوشی موبایل برای زن، خیانت بزرگ به شمار می آید و خیانتکار هم مستحق مرگ است.

این سنگسار در روز ۱۱ سپتمبر گذشته عملی شد، این زن با حکم قاضی مستقر در این روستا به سنگسار محکوم شده بود، منابع آگاه گفته اند به خانواده این زن اجازه داده نشد در تشییع جنازه او مشارکت کند.

در این منطقه از پاکستان، تفسیرهای افراطی و اشتباهی از شریعت و مقررات اسلامی وجود دارد به همین دلیل قتل بسیاری از زنان با بهانه های مختلف روبه افزایش است.

مجازات سنگسار هم اکنون به عنوان یک مجازات قانونی حداقل در ۱۵ کشور جهان وجود دارد، آمارهای جدید نشان می دهد اجرای این مجازات در سه کشور افغانستان، پاکستان و عراق روبه رشد است.

Author

About Author

20 thoughts on “یک زن پاکستانی به جرم داشتن موبایل سنگسار شد

  1. دادن چنین حکم و علکرد بدان جنون انسانهای قبیلوی قرن ۲۱ میباشد ـ انسان یک موجود باشعور است زمانیکه شعور و منطق جایشرا به بی منطقی ، جهالت و وحشت میگارد چنین وحشت رخ میدهد این انسانهای قبیلوی بخصوص مردان لاشعور همه چیز را بخود میپسندد در حالیکه زن هم انسان است حق دارد زندگی کند و دارای تصمیم مستقل خودی باشد ـ البته هرگاهی که زن قدم به گراهی مینهد ملامت مرد ی است که در کنارش زندگی دارد و بخواستهایش نمیتواند پاسخ دهد ـ زن ماشین تولید نسل نیست هرگاه نخواهد با مردی که او را مورد اذیت و ازار قرار میدهد باید به زن حق داده شود تا جدا گردد و بخود زندگی بسازد ـ
    مردان در همه امور همه حقوق را باید داشته باشند و زن نیز به مثابه انسان دارای حقوق تساوی این ازادی را داشته باشد ـ
    کسانیکه مرتکب چنین اعمال میگردند به مادر ، خواهر ،دختر و همسر خویش احترام ندارند ـ

  2. اولین فردی که در یک جامعه اسلامی از خطوط قرمز می گذرد، دیگران را در عبور از آن و در نهایت عادی شدن آن در آن جامعه کمک می کند. بنابر این برای جلوگیری از آن تنها راه مرگ است. که این قوانین در زمان امامان شیعه نیز وجود داشته و اغلب خود شخص امامان آنرا اجرا می کردند. ولی امروز اسلام دیگر آن اسلام ناب نیست و این کارها برای دیگران وحشیانه است در حالیکه این کارها حق است و از گسترش فحشا جلوگیری می کند. کشتن یک نفر بهتر از کشته شدن میلیونها نفر است

  3. اسلام دین صلح ،دوسته،پشرفت، ترقی،ازادی،برادری،……است ولی کسانی از ازدین اسلام استفاده سوع می کنند و خویش را اگاه نمی کنند .که نتیجه اش فاجه وار است.

  4. بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    به استحضار می رساند آنانی که به نام اسلام سعی در نابودی آن در خیال خویش دارند بدانند خداوند دین اسلام و شریعت محمدی را حفظ خواهد کرد و این جماعت (القاعده – داعش – النصره و.. این قبیله پاکستانی هیچ ارتباطی نه تنها با دین آسمانی اسلامی ندارند بلکه از حیوانات نیز پست ترند هیچ بویی از انسانیت نبرده اند . در ضمن در پاسخ به شخصی که خود را مهدی معرفی کرده و تهمت سنگسار توسط ائمه اطهار را بدین صورت می دهد بداند فردای قیامت روسیاه خواهی بود . اسلام دین محبت و معرفت و پاکی و کمال انسانیت می باشد پیامبر در فتح مکه درختی را قطع نکرد یادتون باشه بعد از پیامبر بود که بنام دین فکر تجاوز در افکار یک عده ای افتاد و ظلم ها کردند

  5. هیچ چیزی بهتر از صلح و محبت و برادری در میان بشریت نیست اصلاً مسیر خدا پرستی و توحید همینه لیکن متاسفانه امروز شاهد این همه سوء استفاده از احساسات ملت اسلامی منطقه و ایجاد تفرقه هستیم و نباید اجازه بدیم بین شیعه و اهل سنت تفرقه ایجاد کنند ما همه یکتا پرستیم و به محمد و خدای محمد اعتقاد داریم تو رو خدا اهل هر جایی که هستید اجازه فکر تفرقه و توهین به برادرن اهل سنت و شیعه ندید تا انگلیس و آمریکا با این حیوانهایی که پرورش دادند بروند و دست از سر این ملت عظیم اسلامی بردارند

  6. یک علت دارد که اینها در کشورهای مجاور ایران دارد رشد می کند و آن هم نایستادن در برابر ظلم ملاهای ایران و تفسیر ارتجاعی آنها از اسلام است والا کجای اسلام این وحشیگری را تایید کرده خود پیامبر نفر آمد و نزدش گریه کرد و گفت من گناه کردم زنا کردم مستحق عقوبت هستم روایت است حضرتش فرمود تو اشتباه می کنی و او را رد کرد و بع دبرایش پیام داد که من ترا بخشیدم بروو دیگر از این کارها نکن و یا عیسی مسیح وقتی فریسیان ریاکار زنی را برای سنگ سار کردن در چاله انداخته بودند امد و گفت هر کس که مرتکب گناهی نشده او اولین سنگ را باید بزند و همه دستها پایین آمد و سنگها روی زمین افتادند و خود حضرتش به آن زن گفت برو و دیگر خطا نکن بزرگترین منکر و گناه همین است که بعضی قیم دین شده اند چه کسی به آنها این اجازه را داده است اگر پیامبر بود گردن تمام این متولیان دروغین را میزد چون خودش یکبار گفت وقتی از او علت غمکین بودنش را پرسیدند گفت دیدم که از منبرم میمونها بالا می روند که منظور همین اخوندهای دروغگوی ضد دین و پیامبر بوده است

  7. سرزمینم چه شد که پاره پاره گشتى؟
    چه شد که روبه صفتان تو را تکه پاره کردند؟
    روزگاری سایه تو بر دنیا عدالت مى گستراند
    ایران من سایه تو از پاکستان و افغانستان و عراق و …..محو شد و روز به روز کوچکتر شدى…
    شیاطین تو را به مرضی دچار کردند که مردانش بانوان سرزمینش را سنگسار می کنند…
    سرزمینم چطور شد این توحش بر تو مستولی شد

  8. اونها که میکن دین اسلام دین صفا و دوستی و محبته قران رو تاحالا نخوندن .یا اینکه محبت اونها با محبت کردن بقیه فرق میکنه یا که اصلا نمیفهمن دارن چی میگن.دین مرده و علم قاتل دین بود اما دین امروز که عوام بیسواد و بی منطق رو دربر کرفته خود رو به ظاهر با علم روز و شعور امروز انسان مدرن هماهنگ کرده اما در باطن و در واقعیت همون تکرار حماقته.دین اسلام به هیچ وجه همراه با محبت نیست و نبوده قران پره از دستور قتل و اعدامه .حالا جالب اینجاست یه عده احمق نه تنها اونها رو نمیبینن بلکه هر کشف علمی میشه میگن از تو قران دراوردن.بندازید تو از خزعبلات رو و یکم سعی کنید انسان باشید و به همدیگه رحم کنید محبت پیش کش ای مسلمانان.

  9. هر دینی و یا هر ملتی هر قبیله ای که زن را سنگسار کند خیانتکار جانی به انساهای دیگر .سنگسار وحشنناک . شما ها انسان نیستید .. امیدوارم و میدانم ریشه شماها رو ازبین خواهیم برد.. حبیبی

  10. انسانیت را باید رایج ساخت؛ کسانیکه به این خرافات دست می زنند از انسانیت و وحدانیت کلمه‌ای نمیدانند.
    چنانچه در قرآن پاک ذکر شده است که؛ اول خود را بشناسید بعد پروردگار خویش را. بنابراین منظور خودشناسی همان انسان بودن و انسانی زیستن است.
    از همه عزیزان که دیدگاه می نویسند خواهش میکنم عجولانه برخورد نکنید.

  11. سنگ سار یک عمل انسانی نیست، آنچه انسانی نباشد دینی هم نیست.
    اگر کسانی اسرار میکنند که عمل سنگ سار دستور دین است، اگر این دستور را دلیل دینی میدهند. درست است آنها به این دستور دینی بدهند.
    پس دین که انسانی نباشد پذیرفتنی نیست.

  12. افراد قبیله گوه خوردن با اون قاضی که حکم داد گوساله ها باید اینا رو به بدترین نوع شکنجه کرد بعد کشت که بفهمند که جون یک زن بیگناه رو گرفتن یعنی چی خودشون حرمزاده اند فکر میکنند همه مثل مادر خودشون فاحشه اند کثافت های گوساله اصلا حیف گوساله الدنگهای کثیف خواهر مادرشون اینکاره هستند عقده دارند جاکشها

  13. جهالت٬ جهالت است در هر جای که باشد. هر کس از جهالت٬ نادانی و خرافات حمایت کند٬ جاهلتر است.
    مگر٬ خانم ها٬ انسان نیستند که از موبایل استفاده کنند؟ یا تنها برای آقایان درست شده است؟
    بسیار به جا خواهد بود٬ یک روز را به نام روز مبارزه با خرافات در سراسر جهان نامگذاری کنند تا از شر این احمقان رهایی یابیم.

  14. مهدی که از این وحشیگری حمایت میکنی. تو یکی حرفی از اسلام نزن. چون اولین نشانه ی یک مسلمان عقل داشتن است که تو یکی نداری.دومیشم اینه که خر نباشی که تو هستی.اصل و اساس تفکر شیعه فکر کردن است.خطوط قرمزی که میگویی تو و اعضای قبیله نباید تعیینشان کنید.بلکه این تنها به عهده ی حاکم شرع است.

  15. اسلام ستیزی، ساده نگری و ساده اندیشی غوغا میکند و بسیاری از هموطنان عزیز ما هم دچار ان گردیده اند و درست راهی را میروند که استعمار نوین میخواهد.
    براستی اگر مسلمانان مرتکب جنایاتی میشدند که دنیای مدرن و پیشرفته غرب شد، مثلا بانی و باعث جنگ جهانی اول و دوم میشدند و باعث کشته شدن بیش از ۵۰ میلیون انسان بیگناه میشدند و یا سالیان دراز به اقصا نقاطع دنیا مانند افغانستان، عراق، ویتنام، کره و….. لشکر کشی میکردند و میلیونها انسان بیگناه را به خاک و خون میکشیدند، و یا دست به کودتا بر علیه حکومتهای ملی و مردمی ایران و شیلی و ….. میزدند و صدها و هزاران جنایات دیگر که صدها مغول هم عاجز از انهمه ادم کشی میبودند، انوقت با اسلام و مسلمانان و مقدسات و اعتقاداتشان چگونه برخورد میکردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *