یک زن در تخار به اثر لت و کوب شوهرش طفل خود را از دست داد

2F3BCB99-2CCC-41DB-AF82-C92F2FFD9DE7_w987_r1_sیک زن در ولسوالی شکمش ولایت تخار، از سوی شوهر و بسته گان شوهرش، به اندازه ای شکنجه شده است که در پی آن طفلش سقط شده است.

به گزارش خبر گزاری خاورمیانه، گل افروز که چهار روز می شود در شفاخانه حوزه ای کندز بستری است، می گوید که در نخست دستانش را بسته و سپس به اندازه ای شکنجه اش کردند که بی هوش شده بود.

گل افروز که ۲۳ سال سن دارد و دارای چهار طفل نیز است، می گوید، در نخست شوهرش شکنجه اش کرده و سپس او را پیش مادر و مادرشوهرش برده تا آن ها نیز شکنجه اش دهند.

وی می گوید: ریسمان، قیچی پل ماشین نزدش بود، همه چیز نزدش بود، خشویم بود و خواهر شوهرم هم بود، خشویم گفت مه بسته اش می کنم تو بزن، تا بمیرد.

در بعضی از رسانه ها شایعاتی مبنی بر بریده شدن آله تناسلی این خانم از سوی شوهرش به نشر رسیده است؛ اما خود این خانم و رییس شفاخانه حوزه ای کندز، این مساله را رد می کنند.

محمد نعیم منگل رییس شفاخانه حوزه ای کندز می گوید که وضعیت صحی این خانم نسبت به روز های گذشته خوب است.

منگل می گوید: خبر بریده شدن آله تناسلی این خانم توسط شوهرش درست نیست، همراه داکتران ولادی نسایی و داکتران معالجش در این مورد غور کرده اند اما جنین چیزی نیست.

رزم آرا حواش رییس امور زنان ولایت تخار در صحبتی با خبرگزاری خاورمیانه تایید می کند که این خانم به اثر لت و کوب شوهرش طفل شش ماهه خود را سقط کرده است، اما از بریده شدن آله تناسلی این خانم را از سوی شوهرش، اظهار بی خبری می کند.

حواش می گوید: لت و کوب بی رحمانه این خانم توسط شوهرش باعث از سقط شش ماهه طفلش در بطنش شده است، اما ما از بریده شدن شرمگاه این خانم توسط شوهرش خبر نداریم، این خانم حالا در شفاخانه حوزوی کندز بستری است.

در همین حال عبدالخلیل سخنگوی پولیس تخار به خبر گزاری خاورمیانه می گوید که تلاش ها به خاطر بازداشت عاملان فراری این رویداد ادامه دارد.

Author

About Author