یک روزنامه سعودی: تحریم بین المللی، سران اسرائیل را وحشت زده کرد

روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی در مطلبی با عنوان «تحریم بین المللی و وحشت اسرائیل» نوشت: تحریم بین المللی رژیم اسرائیل سران این رژیم را

391427_756روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی در مطلبی با عنوان «تحریم بین المللی و وحشت اسرائیل» نوشت: تحریم بین المللی رژیم اسرائیل سران این رژیم را وحشت زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تحریم بین المللی اسرائیل، سران این رژیم را وحشت زده کرد به گونه ای که روبی ریولین رئیس اسرائیل این تحریم را تهدیدی راهبردی توصیف کرده است.

در گزارش محرمانه وزارت خارجه اسرائیل نیز هشدار داده شده است که سال دو هزار و پانزده سال متشنج شدن فضای سیاسی خواهد بود و اسرائیل بهای سنگینی بابت آن پرداخت خواهد کرد.

روزنامه عکاظ افزود از آغاز سال دو هزار و پانزده شاهد تحریم دولت اسرائیل در کشورهای جهان به ویژه کشورهای اروپایی در همه سطوح از جمله تحریم محصولات اسرائیلی و نیز تحریم های اساتید و دانشجویان دانشگاه های اروپا و مریکا و نیز تحریم های سیاسی و نظامی برخی از کشورهایی بودیم که با اسرائیل ارتباط دارند.

این تحریم به عنوان واکنش کشورها و موسسات جهان به سیاست شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین، تبعیض نژادی برضد مردم فلسطین و مخالفت با تجاوز اسرائیل، کشتار کودکان و زنان و تخریب منازل آنان به ویژه در جنگ اخیر غزه اعمال شد.

وزارت خارجه اسرائیل به تازگی گزارشی محرمانه را بین سفارت های اسرائیل در سراسر جهان توزیع کرده است که بحرانی را که اسرائیل در سال دو هزار و پانزده با آن مواجه خواهد شد، به تصویر می کشد.

یکی از مهمترین ویژگی های این بحران گسترش فضای سیاسی ضد اسرائیلی در بین کشورهای جهان است. این مسئله به اقتصاد اسرائیل آسیب وارد خواهد کرد.

Author

About Author