گزارش سربازان اسبق اسرائیلی از جنایات این رژیم در جنگ غزه

یک سازمان مردم نهاد متشکل از سربازان سابق اسرائیل گزارش داد که در جریان حمله به غزه سربازان اسرائیل دستور گرفته بودند تا به هر

یک سازمان مردم نهاد متشکل از سربازان سابق اسرائیل گزارش داد که در جریان حمله به غزه سربازان اسرائیل دستور گرفته بودند تا به هر فردی که می‌بینند شلیک کنند و بر اساس این دستور مناطق غیرنظامی عمدا هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این نهاد موسوم به “شکستن سکوت” از سوی سربازان سابق اسرائیل اداره می‌شود و گزارش آنها در رابطه با آخرین تجاوز نظامی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه است که بیش از دو هزار کشته برجای گذاشت که اکثر آنها زنان و کودکان بودند.

ناظران تاکتیک‌های نظامی رژیم اسرائیل معتقدند که آنها در جریان جنگ غزه به صورت کور به حملات راکتی نیروهای مقاومت حماس پاسخ دادند.

در گزارش ۲۳۷ صفحه‌ای این گروه درباره سربازانی که به صورت فردی اقدام به شلیک به سوی غیرنظامیان کرده‌اند نکاتی ذکر شده است و همچنین درباره تصمیمات کشنده‌ای که سران ارشد ارتش اسرائیل اتخاذ کردند مطالبی آمده است.

در این گزارش آمده است: اصول ارتش اسرائیل مبنی بر حداقل خطر برای نیروها به قیمت آسیب رساندن به غیرنظامیان بی‌گناه، خسارت جانی و مالی هنگفتی را به فلسطینیان وارد کرده و زیرساخت‌های غزه را تخریب کرد. به سربازان اسرائیلی گفته شده بود که آنها هر کسی را در مناطق جنگی می‌بینند، دشمن هستند.

Author

About Author