گروه تروریستی داعش مسیحیان لبنان را تهدید به حمله کرد

آغاز سربازگیری داعش در ایالت هلمند افغانستان

 

آغاز سربازگیری داعش در ایالت هلمند افغانستان

منابع امنیتی لبنان اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور اطلاعات موثقی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد سرکرده‌های خارجی گروه تروریستی داعش در شهر «رقه» سوریه به افرادش دستور به مسیحیان لبنان را داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک سرکرده‌های خارجی داعش در شهر «رقه» سوریه به عناصر خود در لبنان دستور داده‌اند که باید بر روی هدف قرار دادن مسیحیان و دروزی‌های لبنان متمرکز شوند، چراکه این کار موج تبلیغاتی مناسبی ایجاد می‌کند.

گروه تروریستی داعش قصد دارد دامنه عملیات‌های خود را در لبنان گسترش دهد.

روزنامه «الاخبار» گزارش داد که سرویس‌های امنیتی لبنان اطلاعات موثقی در اختیار دارند که نشان می‌دهد سرکرده‌های خارجی داعش در شهر «رقه» سوریه به عناصر خود در لبنان دستور داده‌اند که باید بر روی هدف قرار دادن مسیحیان و دروزی‌های لبنان متمرکز شوند.

به گفته سرویس‌های اطلاعاتی لبنان، سرکرده‌های داعش همچنین از عناصر خود خواسته‌اند که نمایندگان، وزرا و سیاستمداران دروزی به ویژه «ولید جنبلاط» را هدف قرار دهند.

برخی از منابع نیز اعلام کردند که سرکرده‌های داعش بر این باورند که انجام عملیات علیه مسیحیان و دروزی‌ها تأثیر رسانه ‌ای و عملی زیادی نسبت به عملیات‌های پیشین این گروه در این کشور دارد.

یک مسئول امنیتی نیز اعلام کرد که اگر عملیات داعش صورت گیرد، فقط سبب آزار و آسیب نخواهد شد، بلکه سبب می‌شود که شمار زیادی از شهروندان لبنانی مناطق خود را رها کنند؛ مسئله‌ای که در «سنجار» عراق به ویژه در خصوص طایفه ایزدی شاهد بودیم.

Author

About Author