گروه تروریستی داعش زخمی های خود را می کشند

گروه تروریستی داعش زخمی های خود را از ترس تسلیم شدن در مقابل نیروهای امنیتی عراق و پنهان ماندن برنامه ها و توطئه های آینده شان، به قتل می رساند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کامل کنانی خبرنگار العالم، به نقل از منابع امنیتی با اشاره به کشته شدن ۵۵ داعشی به هنگام تسلط نیروهای امنیتی عراق بر یک جاده راهبردی میان سامرا و ثرثار و فلوجه، خاطرنشان کرد، داعش زخمی های خود را که توان برخاستن ندارند، از ترس این که مبادا تسلیم نیروهای امنیتی شوند به قتل می رساند.

خبر کشتن زخمی های داعش به دست عناصر تروریستی این گروه، به صورت ویژه و از طریق افراد نفوذی در داخل شهر به دست دستگاه امنیتی عراق رسیده است.

کنانی گفت: هواپیماهای عراقی به پخش اعلامیه هایی برای مردم موصل مبادرت کردند، همچنین منطقه الحوز در الرمادی که داعشی ها از طریق آن به مرکز شهر و دیگر مراکز دولتی نزدیک می شدند، آزاد شد و هنگام پاکسازی این منطقه بسیاری از داعشی ها کشته شدند.

وی با بیان اینکه یکی از سرکردگان داعش که او را والی بغداد می نامیدند، به همراه ۹ نفر از معاونانش در منطقه المنصور بازداشت شد، افزود : در این عملیات ۶۵ بمب کارگذاشته شده نیز خنثی و ۳ پناهگاه تروریستها تخریب شد، همچنین یک خانه بمب گذاری شده در منطقه الجعاره در جنوب بغداد پاکسازی شد.

گفته میشود، عملیات ارتش در جنوب سامرا در السعدیه با تلاش کارشناسان برای خنثی سازی بمب ها و خانه های بمبگذاری شده جریان دارد.

کنانی افزود: ۵۵ تروریست داعش نیز در عملیات کنترل جاده حیاتی بین سامرا و الثرثار و فلوجه کشته شدند. همچنین مناطق مختلف عراق شاهد پیشروی آشکار نیروهای ارتش در تمام محورها و شکست بیش از پیش نقشه های داعش است.

وی با اشاره به پیشرفت های بزرگ نیروهای امنیتی عراق خاطرنشان کرد، تروریست های داعش در حمله به الانبار که طی آن تلاش کردند وارد الرمادی شوند، با شکست سختی روبرو شدند و به دنبال آن دو منطقه السجاریه و الحوز پاکسازی شد.

کنانی گفت: عناصر داعش، در این حمله شکست خوردند، این در حالی است که آن ها امیدوار بودند با موفقیت در این حمله، راه نفوذی به منطقه البوفهد و البوعلوان باز کنند؛ اما حمایت این دو عشیره از ارتش عراق و دفاع سرسخت آنها از مناطق خود، حمله داعشیها را با شکست مواجه کرد.

وی افزود: عناصر تروریستی داعش که به هر قیمتی دنبال کسب پیروزی هستند، نتوانستند در منطقه عزیز بلد پس از بیش از ده حمله و همچنین نه حمله در الرمادی و نه حمله دیگر در حمرین موفقیتی کسب کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *