کوریای شمالی: ترامپ یک “سگ وحشی” است و باید بخاطر جنایاتش اعدام شود

در ادامه تشدید اقدامات تحریک آمیز واشنگتن علیه پیونگ یانگ، خبرگزاری رسمی کوریای شمالی دونالد ترامپ را “سگ وحشی” خواند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، خبرگزاری رسمی کوریای  شمالی اعلام کرد: آمریکا کشتی‌های جنگی خود را در آبهای شبه جزیره کوریا جمع آوری کرده و نیروهای کوریای جنوبی را در بزرگترین رزمایش دریایی با خود همراه کرده است و این اقدامات تحریک آمیز نشان دهنده تلاش آمریکا برای سرنگون کردن دولت کوریای شمالی حتی از خط قرمز هم عبور کرده است.

این خبرگزاری در ادامه با اشاره به توهین های ترامپ به رهبر کوریای شمالی اعلام کرد: توهین به کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در واقع توهین به ارتش و مردم این کشور است. دونالد ترامپ باید بداند که این خرابکاری هایش آمریکا را به سمت جاده های غیرقابل برگشت جهنم هدایت می کند. این یک واقعیت است که آمریکای پیر و بیمار به سمت جهنم در حال حرکت است.

این خبرگزاری با اشاره به گزارش روزنامه “رودونگ سینمون” کوریای شمالی در ادامه نوشت: ترامپ به خود جرأت داده است به کیم جونگ اون توهین کند. او جنایتکاری است که به وسیله مردم و ارتش کوریای شمالی به اعدام محکوم شده است. هر کس به رهبر جمهوری خلق کوریا توهین کند، نباید زیر این آسمان زندگی کند. ترامپ یک سگ وحشی است و قطعا باید به خاطر جنایات وحشتناکش تاوان بدهد.

پیش از این روزنامه رودونگ سینمون در واکنش به توهین ترامپ به “کیم جونگ اون”  که وی را دیکتاتور بی رحم خوانده بود اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا مستحق اعدام است. این روزنامه نوشت: بدترین جرمی که ما نمی توانیم ببخشیم و از سوی ترامپ سر زد، توهین به شرافت رهبر کوریای شمالی بود. ترامپ باید بدانم این جرم وی مستحق مجازات مرگ است.

در ادامه اقدامات تحریک آمیز آمریکا، ناوهای جنگی کوریای جنوبی و سه ناو هواپیمابر آمریکایی همزمان با سفر آسیایی دونالد ترامپ، در شبه جزیره کوریا به رزمایش دریایی پرداختند. کوریای شمالی پیش از این هم هشدار داد که با ادامه اقدامات تحریک آمیز واشنگتن، جنگ هسته ای هر زمان ممکن است آغاز شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *