کوریای شمالی اسرائیل را به مجازاتی بی‌رحمانه تهدید کرد

کوریای ‌شمالی در واکنش به انتقادهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اسرائیل از رهبر این کشور، این رژیم را به «مجازاتی بی‌رحمانه» تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورماینه به نقل از «روسیا‌الیوم»، کوریای ‌شمالی این تهدید را پس از آن مطرح کرد که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل از «کیم‌جونگ اون» رهبر کوریای‌شمالی انتقاد می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه کوریای ‌شمالی آمده است: «وزیر امنیت داخلی (در اسرائیل) با اظهاراتش به رهبر عظیم (کیم‌جونگ اون) توهین کرده و این سخن درباره اظهارات غیرمسئولانه و اتهام‌هایی است که با ارزش‌های ملت ما تناقض دارد.

این بیانیه تأکید کرد: «اسرائیل دولتی است که یک مانع در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، سرزمین‌های عربی را اشغال می‌کند و جنایات بر ضد بشریت را مرتکب می‌شود.

در بیانه تاکید شد در حالی‌که منطق کوریای‌شمالی، بر عدالت و صلح مبتی است از این‌رو موضع ما در قبال منازعه فلسطین- اسرائیل این است که فلسطینیان در مبارزات‌شان برای احیای حقوق‌شان در سرزمین‌های اشغالی و تشکیل دولتی ویژه خودشان بر حق هستند.

طبق این گزارش، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی گفته است که رویارویی با کوریای‌شمالی انعکاسات مستقیمی بر اسرائیل دارد.

این وزیر صهیونیست در ادامه رهبر کوریای ‌شمالی را هم‌پیمان «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه خوانده و مدعی شده است که رهبران کوریای شمالی، ایران و سوریه و همچنین حزب‌الله لبنان «تندروها و جنایتکارانی» هستند که هدف‌‌شان «ناامن کردن جهان است».

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *