کنسرت «ماریا کری» در ۱۰۰کیلومتری شهر مکه به دستور امریکا

اولین کنسرت خواننده زن مطرح امریکایی «ماریا کری» در ۱۰۰کیلومتری شهر مقدس مکه برگزار شد و این خواننده زن هم «خواند» و هم «رقصید».

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این خواننده مطرح امریکایی در اولین کنسرت خود، دو شب پیش در شهرک اقتصادی «ملک عبدالله» در حومه شهر مکه و در حاشیه مسابقات گلف ترانه و آواز خواند و رقصید.

مولوی حبیب الله حسام، از علمای برجسته دینی افغانستان در گفتگو با خاورمیانه اظهار داشت :«سرزمین حرمین یک سرزمینی است که از نگاه دین، شرعیت اسلامی مقدس است و از قرون سابق بوده و از فساد اخلاقی در امان است و تمام تلاش های امت اسلامی باید این باشد که در این سرزمین فساد رخ ندهد».

به گفته وی، برگزاری کنسرت «کری» که امروز در سرزمین مکه رخداده، عمدی و قصدی بوده و برای حرمت شکنی مرزهای شعایر اسلامی است که می خواهند قدسیت شعایر را زیر سوال ببرند و چیزی به عنوان مرکز تجمع امت اسلامی باقی نماند.

حسام معتقد است که «آنها به اشتباه هستند و شکی نیست که این گونه رفتار به صورت مطلق بی حرمتی به شعایر اسلام است».

این عالم دین اظهار داشت که برگزاری کنسرت و رفتارهای اینگونه به صورت کامل تاثیرپذیری از امریکا است و شکی نیست که به دستور امریکا انجام می شود.

به باور وی، قطعا امریکا می خواهد که این مسایل را به عنوان سلطه جهانی سازی خود در گوشه و کنار جهان انجام دهد و می خواهد که کشورها فرهنگ امریکایی داشته باشند و حتی مکه هم از آن بیرون نمانَد و زیر فرهنگ امریکا باشد.

مولوی حسام در اشاره به کارکردهای پیشین آل سعود در مورد اعلام جهاد در افغانستان و امثال آن تصریح کرد «آل سعود در حاکمیت خود صلاحیت عام و تام ندارد، باید دنیای سلطه برایش بگوید، منتظر دستور امریکا است و هرچه امریکا گفت همان را انجام می دهد».

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *