کمیته مصونیت خبرنگاران فراه ایجاد شد

کمیته مصونیت خبرنگاران فراه، افتتاح شده و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزراش خبرگزاری خاورمیانه، این کمیته امروز (۱۷عقرب) از سوی سرپرست ولایت فراه افتتاح شد.

همزمان با افتتاح کمیته مصونیت خبرنگاران، اولین نشست آن نیز با حضور محمدیونس رسولی معاون و سرپرست ولایت، سخنگوی والی فراه، رئیس اطلاعات و فرهنگ، نماینده دادستانی امنیت ملی، مدیران و آمرین اطلاعات و ارتباطات فرماندهی پولیس، ارتش ملی، ریاست امنیت ملی و مسوولین رسانه های شخصی و دولتی برگزار شد.

سرپرست ولایت فراه در این نشست اظهار داشت که ایجاد کمیته مصونیت خبرنگاران دستاورد مهم به خاطر حمایت خبرنگاران است و امید می رود که این کمیته نسبت به سایر کمیته ها و کمیسیون ها نتایج مثبت در قبال داشته باشد.

رسولی علاوه کرد که این کمیته مطابق طرزالعمل دست داشته خویش در قسمت مصونیت خبرنگاران و رسیده گی به قضایای خشونت علیه خبرنگاران با یک هماهنگی کامل کار خواهد کرد.

در عین حال، فرید احمد ایوبی رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه نیز از فعالیت های خبرنگاران این ولایت اظهار خرسندی نموده حمایت و پشتیبانی خویش را یک بار دیگر از آنان اعلام نمود.

از سویی هم، محمد ناصر مهری سخنگوی والی فراه پیرامون طرزالعمل تامین امنیت و مصونیت خبرنگاران و رسانه ها صحبت نموده گفت که کمیته مصونیت خبرنگاران بر اساس هدایت والی ایجاد گردیده است.

قابل ذکر است که بعد از انتخابات، فرید احمد ایوبی رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه به حیث معاون و محمد ناصر مهری سخنگوی والی به حیث منشی کمیته مصونیت خبرنگاران این ولایت تعیین شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *