کمپاین اهدای خون در وزارت شهرسازی و مسکن آغاز شد

وزارت شهرسازی و مسکن، به منظور حمایت از نیروهای امنیتی کشور و کمک با قربانیان حوادث ناگوار حملات تروریستی اخیر در ولایات مختلف کشور، کمپاین اهدای خون را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این برنامه با اشتراک  «سید سعادت منصور نادری» وزیر شهرسازی و مسکن، هیئت رهبری و کارمندان این وزارت، راه اندازی شد.

در این کمپاین که بیش از صد تن از روسا و کارمندان این وزارت اشتراک نموده بودند، حدود بیشتر از ۳۰ هزار سی سی خون به بانک خون مرکزی اهدا گردید تا در جهت مداوای بیماران و آسیب دیدگان حوادث خونین اخیر در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن که در این کمپاین اشتراک داشت، هدف از راه اندازی این کمپاین را حمایت بی دریغ از نیروهای نظامی کشور و شهروندان عزتمند افغانستان که در حملات تروریستی اخیر آسیب دیده اند، عنوان نمود و اهدای خون را ادای یک دَین انسانی و اسلامی برای هر شهروند افغانستان خواند.

این کمپاین در حالی آغاز گردیده است که در چندین حمله تروریستی اخیر در ولایت های مختلف کشور، شمار قربانیان به بیش از صد تن رسیده و بانک خون مرکزی نیز به کمبود خون دچار گردیده است.

مسوولان بانک خون مرکزی با کمال افتخار از کمپاین اهدای خون در وزارت شهرسازی و مسکن تقدیر نموده و امیدواری شان را از ادامه یافتن این کمپاین در وزارتخانه های دیگر و سایر ادارات دولتی و غیر دولتی ابراز نمودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *