کشف ۲ عراده موتورسیکلت بمب گذاری شده در قندهار

مقامات محلی قندهار در جنوب کشور می گویند که پولیس ملی دوعراده موتر سیکلت بمب گذاری شده در ولسولی ژیری این ولایت کشف کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این موتور سیکلت ها از سوی هراس افگنان طالب به هدف حملات تروریستی در مربوطات ولسوالی ژیری ولایت قندهار متوقف بمب گذاری شده بود، از سوی منسوبان پولیس این ولایت کشف و خنثی گردید.

همچنان در عملیات پولیس ملی در منطقه مندوزی ولسوالی ژیری قندهار، دو بمب گذار کشته و چهار حلقه بمب نیز بدست نیروهای پولیس آمده است.

در همین حال در عملیات نیروهای پولیس که به هدف تامین امنیت بهتر و نابود ساختن لانه های هراس افگنان طالب در منطقه باغک ولسوالی خاکریز ولایت قندهار راه اندازی گردید، دو هراس افگن کشته شدند.

در این عملیات چهار میل کلاشینکوف ، یک میل پیکا ، یک میل راکت انداز  و مقداری مهمات نیز بدست آمده است و یک هراس افگن دیگر نیز دراین عملیات با یک میل کلاشینکوف بازداشت شده است.

وزارت امور داخله می گوید که نیروهای پولیس ملی افغانستان عملیات های ضد هراس افگنانه را به هدف نابود ساختن لانه های هراس افگنان طالب در مناطق نا امن و دور دست کشور تشدید بخشیده تا مردم صلح دوست افغانستان در یک فضای امن و دور از خشونت زندگی کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *