کشف و ضبط ۴۸۳ کیلوگرام مواد مخدر در ولایت جوزجان

مقام های امنیتی در ولایت جوزجان می‌گویند، نزدیک به ۴۸۳ کیلوگرام مواد مخدر نوع تریاک شب گذشته از مربوطات شهر شبرغان مرکز این ولایت کشف و ضبط شده و دو تن در این پیوند بازداشت گردیده است.

مل‌پاسوال فقیرمحمدجوزجانی فرمانده پولیس جوزجان به خبرگزاری خاورمیانه گفت، مقدار ۴۸۳ کیلوگرام تریاک که در یک عراده موتر کرولا جاسازی شده بود، شب گذشته از سوی پولیس این ولایت در مربوطات شهرشبرغان کشف بدست آمده است.

به گفته آقای جوزجانی قاچاق‌بران با استفاده از یک‌ عراده موتر کرولا و ۳ عراده موتر سایکل می‌خواستند که این مقدار مواد مخدر را از منطقه بارگاه به استقامت شور اریغ انتقال بدهند که با گزمه تولی سوم پاپلین گاز روبرو گردیده و پس از یک سلسه درگیری های کوتاه افراد موترسایکل مؤفق به فرار شده و موتر کرولا همراه با دو سرنشین آن بازداشت شده اند.

بر اساس معلومات فرمانده پولیس جوزجان، از آغاز سال ۱۳۹۶ تا اکنون در جریان ۲۷ عملیات جداگانه توسط مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر این فرماندهی، ۲۴۵۱ کیلوگرام مواد مخدر مختلف‌النوع کشف و ضبط شده است که در پیوند به آن ۳۸ تن همراه با ۵ میل اسلحه و ۷ عراده واسطه نقلیه بازداشت شده اند.

 

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *