کشف و ضبط نزدیک به ۲۰۰ کیلوگرام مواد مخدر در کشور

منسوبین معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله افغانستان، در جریان چند عملیات تجسسی در سه ولایت کشور نزدیک به ۲۰۰ کیلو گرام مواد را کشف و ضبط کرده و چند فرد متهم را نیز بازداشت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر وزارت امورداخله عملیاتهای تجسسی را به منظور دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در ولایت کابل، ننگرهار و قندوز راه اندازی کرده بودند.

دفتر مطبوعاتی معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله با انتشار اعلامیه خبری گفته است که در یکی از این عملیاتها که در منطقه تورخم ولایت ننگرهار به اجرا گذاشته شد مقداری ۷۸ کیلوگرام هیروئین کشف و ضبط گردید.

گفته میشود یک تن در پیوند به این قضیه بازداشت شده و در تحقیقات ابتدایی اعتراف نموده است که قصد انتقال و فروش آنرا به ولایت کابل داشته است.

در همین حال در پوسته درونته ولایت ننگرهار نیز منسوبین پولیس مبارزه علیه مواد مخدر مقدار ۷۹ کیلوگرام چرس را از یک عراده واسطه نقلیه کشف و ضبط نمودند.

این مواد توسط قاچاقچیان بصورت بسیار ماهرانه در یک عراده موتر باربری نوع “دینا” جاسازی شده بود و در ارتباط با آن ۲ نفر مظنون نیز بازداشت شده است.

همچنین پولیس ملی در ساحه “دسپیچری” مربوط ناحیه نهم شهر کابل مقداری ۳۲ کیلوگرام چرس را کشف و ضبط نموده و یک نفر در ارتباط با آن دستگیر شده اند.

پولیس در ولایت قندوز نیز مقداری ۶ کیلوگرام هیروئین را کشف و ضبط نموده و ۲ تن از متهمان را در پیوند به آن دستگیر نموده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *