کشف و ضبط ده ها کیلوگرام مواد مخدر در ۴ ولایت کشور

معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله از کشف و ضبط ده ها کیلو گرام مواد مخدر در چهار ولایت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ماموران پولیس مبارزه علیه مواد مخدر عملیاتهای تجسسی را به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در ولایات هرات، بغلان، نیمروز و بدخشان راه اندازی کرده اند.

دفتر مطبوعاتی معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امورداخله با نشر خبرنامه ای گفته است که در این عملیاتها مقداری زیاد مواد مخدر و مشروبات الکولی کشف و ضبط شده است.

در خبرنامه آمده است که در اثر سعی و تلاش پولیس مبارزه علیه مواد مخدر در منطقه “مالان” ولسوالی گذره ولایت هرات، ۴۵۰ کیلوگرام کشمش تخمر شده کشف و ضبط شده و یک نفر در پیوند به آن نیز دستگیر شده است.

همچنین در جریان یک عملیات دیگر در شهرک آریا ولسوالی انجیل ولایت هرات، ۲۵ کیلوگرام چرس خام که در یک موتر کرولا و موتر سایکل جاسازی گردیده بود کشف و ضبط نموده و دو نفر نیز بازداشت شده اند.

پولیس مبارزه علیه مواد مخدر در ولایت بغلان نیز مقداری ۵۰ کیلوگرام چرس را از منطقه جوی کلان ولسوالی نهرین این ولایت کشف و ضبط نموده اند.

در ولایت جنوب غربی نیمروز نیز پولیس مبارزه علیه مواد مخدر موفق به کشف و ضبط مقدار ۵۷ کیلوگرام تریاک، ۷ کیلوگرام هیروئین و یک کیلوگرام مواد کیمیایی پیش ساز تولید هیروئین شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *