کشف و ضبط دهها کیلو گرام مواد مخدر در کابل و زابل

IMG_0050نیروهای پولیس ملی کشور طی در چند عملیات بر علیه قاچاقچیان مواد مخدر، دهها کیلو گرام مواد مخدر در دو ولایت کشور کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منسوبین قوماندانی عملیاتی کابل گیت در جریان یک عملیات موفقیت آمیز موفق به کشف و ضبط بیش از ۵۷۱ کیلوگرام تریاک شدند.

این مقدار تریاک در سقف یکعراده واسطه نوع هینو به صورت بسیار ماهرانه جاسازی و در ارتباط با آن دو تن مظنون بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مواد مخدر انتقال خواهند نمود.

گفتنی است قاچاقچیان این مقدار مواد مخدر را از ولایت بدخشان بارگیری و قصد انتقال آنرا به ولایت بامیان و از آن طریق به ولایات غربی کشور داشتند.

همچنین منسوبین مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر مستقر در ولایت زابل توانستند در جریان تلاشی یکعراده واسطه نوع ۳۰۳ مقدار نزدیک به ۶.۵ کیلوگرام هیروئین را کشف و ضبط نمایند.

در جریان تحقیقات ابتدایی از یکتن مظنون بازداشت شده مشخص گردید که قاچاقچیان میخواستند این مقدار هیروئین را به جمهوری اسلامی ایران انتقال دهند.

این در حالیست که در جریان ۱۰ روز اخیر نزدیک به ۱۳۰ تن انواع مختلف مواد مخدر از سوی منسوبین معینیت مبارزه علیه مواد مخدر در نقاط مختلف کشور کشف و بدست آمده است.

Author

About Author