کشته و زخمی شدن نزدیک به ۲۰ نیروی سرحدی در تخار

مقامات امنیتی ولایت تخار از حمله گروه های تروریستی طالبان به ولسوالی دشت قلعه این ولایت و درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه ها گروه های تروریستی در این ولایت خبر داده گفته اند که در نتیجه این حمله شماری شماری از نیروهای سرحدی کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مقامات امنیتی ولایت تخار گفته اند حولی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته گروه های تروریستی طالبان بر بندر آی خانم ولسوالی دشت قلعه تخار حمله کرده اند و این بندر را آتش زدند ضمن این تجهیزات نیروهای سرحدی که شامل ۱۵ میل کلا شینکوف و دو میل صلاح سنگین میشد را با خود برده اند.

سید صلاح الدین برهانی، عضو شورای ولایتی ولایت تخار؛ با تایید این خبر گفته است که شب گذشته گروه های تروریستی طالبان بر بندر آی خانم ولسوالی دشت قلعه حمله کرده  و با نیروهای سرحدی درگیر شده اند که درگیری ها تا هنوز در ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار ادامه دارد.

به گفته برهانی در نتیجه حمله گروه های تروریستی طالبان بیش از ۱۰ نیروی سرحدی کشته و ۵ تن دیگر زخم برداشته اند و ضمن این شماری از تروریستان نیز کشته شده است.

این در حالی است که ولایت تخار در این اواخر دست خوش یک سلسه ناامنی ها شده است و گروه های تروریستی گاه بیگاه بر برخی از ولسوالی های این ولایت حملات تهاجمی انجام میدهند ضمن  این بعضی از اعضای شورای ولایتی ولایت تخار با انتقاد از ضعف حکومت مرکزی در تامین امنیت این ولایت گفته اند که ولایت تخار با کمبود نیروهای امنیتی مواجه است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *