کشته شدن ۲۳ سرباز اردوی و پولیس ملی در فراه

مقامات محلی ولایت فراه خبر داده اند در جریان حملات تهاجمی تروریستان طالب بر چندین پوسته نیروی های امنیتی و اردوی ملی در این ولایت ۲۳ تن از نیروی های امنیتی و اردوی ملی کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک عضوی شورای ولایتی فراه گفت که افراد گروه طالبان شب گذشته (۱۷ سنبله) چند پوسته نیروی های امنیتی و اردوی ملی را در ولسوالی های پرچمن، قریه سور شهر فراه و یک پرسونل گزمه پولیس را در منطقه کل میخ ولسوالی بالابلوک هدف قرار داده اند که در نتیجه ۲۳ تن از این نیروی ها کشته و ۲ تن زخمی و ۵ تن دیگر از سوی طالبان اسیر گرفته شده اند.

بر بیناد گفته های منبع این رویداد در قریه های لروند ولسوالی پرچمن و پوسته قریه سوری شهر فراه و صورت گرفته است که گفته می شود پوسته متذکره به دست افراد گروه تروریستی طالبان سقوط کرده بود که نظامیان کشور کنترول این پوسته را دوباره به دست گرفته است.

منبع افزود که در درگیری میان نیروی های نظامی کشور و افراد گروه تروریستی طالبان در ولسوالی پرچمن ۳۰ تروریست طالب نیز کشته شده اند.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان به حملات شبانه ای شان علیه مواضع نیروی های نظامی کشور شدت بخشیده و طوری که در یک شب گذشته بالای بیش از ۱۰ موضع نیروی های نظامی در ولایت های مختلف حمله کرده اند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *