کشته شدن ۴۰ غیرنظامی در حملات تروریستان در سوریه

سوریهتروریست‌ها بعد از ظهر امروز یک شنبه (۱۶ جوزا) مناطقی «الراموسه»، «المیدان و «الحمدانیه» واقع در غرب ولایت حلب سوریه را هدف حملات راکتی و موشک قرار دادند و در نتیجه بیش از ۴۰ غیر نظامی کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

  به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حملات راکتی و موشکی تروریست‌ها در مناطق پرجمعیت مسکونی شهر «حلب» سوریه همچنان ادامه دارد.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که در جریان این حملات طی ساعات گذشته در مناطق نزدیک به راه «الراموسه» و منطقه «المیدان و «الحمدانیه» واقع در غرب حلب بیش از ۴۰ غیر نظامی کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

امداد رسانان مدنی نیز در تلاش هستند غیرنظامیانی را که در زیر آوار گیر افتاده‌اند نجات دهند.

ولایت حلب چند روزی است که به صحنه درگیری شدید نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌های «جبهه‌النصره» بدل شده است؛ «جان کری» وزیر خارجه امریکا نیز از همتای روس خود خواسته بود که جنگنده‌های روسیه، جبهه‌النصره را بمباران نکند.

روسیه نیز قصد دارد بار دیگر قصد دارد عملیات نظامی را علیه گروه‌های تروریستی از جمله النصره از سر گیرد. در همین راستا، واشنگتن و همپیمانانش نیز همیشه سعی دارند این گروه را از تروریستی بودن تبرئه کنند.

ترکیه از زمان شروع درگیری‌ها در سوریه، جانب سقوط دولت قانونی سوریه را گرفت و پس از مقاومت ارتش سوریه در برابر مخالفان، مرزهای مشترک ترکیه با سوریه به معبر تروریست‌های بین‌المللی به مقصد جبهه‌های نبرد در این کشور جنگ‌زده تبدیل شد.

Author

About Author