کسانی که در انجام وظایف شان غفلت کردند، مجازات می شوند

محمد-اشرف-غنی-Persian-Heraldمحمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور گفته است که کسانی در انجام وظایف شان در ولایت قندوز غفلت کرده اند، در روشنایی قانون مجازات می شوند.

به گزارش خبرگزازی خاورمیانه، رئیس جمهور غنی تاکید کرده که بزودی هیئتی را به هدف بررسی حادثه قندوز خواهد فرستاد.

به گفته غنی، آنانیکه در انجام وظایف شان غفلت نمودند مجازات خواهند شد و آن عده از افسران و منسوبین نیروهای دفاعی و امنیتی تقدیر میشوند که در پس گیری دوباره شهر قندوز از خود شجاعت نشان داده اند.

رئیس جمهور غنی از طریق ویدیو کنفرانس با رهبری نظامی ولایت قندوز صبحت کرده است.

در این ویدیو کنفرانس که اعضای شورای امنیت ملی نیز حضور داشتند، ابتدا جنرال مراد علی مراد معاون لوی درستیز اردوی ملی در مورد پس گیری دو باره شهر قندوز به رئیس جمهور معلومات ارایه کرد و اطمینان داد که وضعیت شهر قندوز آرام و دوباره به حالت عادی برگشته است.

معاون لوی درستیز گفت که کمیسیون متشکل از تمام ارگان های امنیتی تمام امور را بصورت منظم به پیش میبرد و به گروهای غیر مسؤل و زورمند اجازه دخول در شهر را نمی دهد.

او به رئیس جمهور اطمینان داد که در جریان عملیات تصفیوی به افراد ملکی آسیب نرسیده است و تمام ادارات در شهر بزودی فعال خواهد شد و مردم به زندگی عادی روز مره شان برخواهند گشت.

همچین رئیس جمهور غنی، به مقامات بلند رتبه نظامی شهر قندوز دستور داد که به هیچکس اجازه آزار و اذیت مردم را ندهند و برای مردم اطمینان دهند که آنان در مصئونیت قرار دارند.

رئیس جمهور غنی با تأکید به دوام عملیات نظامی به مسؤلین نیروهای امنیتی و دفاعی و رهبری نظامی شهر قندوز گفت، که باید ولسوالی های قندوز، منطقه و تمام زون شمال شرق از وجود دشمن پاک سازی شود.

Author

About Author