کرکت افغانستان قهرمان شد

12498588_1089178047814781_750115527_nتیم ملی کرکت افغانستان در یک دیدار دیدنی و تاریخی در برابر زیمبابوه به برتری رسیده و قهرمان مسابقات بین المللی ۵۰ آوره شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدار در شهر شارجه امارات متحده عرب روز گذشته (۱۶جدی) برگزار شد که تا نیمه های شب ادامه داشت.

پیش از این دیدار دو تیم چهار بار به مصاف هم رفته بودند که سهم هرکدامشان دو پیروزی بود و دیدار پنجم تعیین کننده قهرمان بود.

در این دیدار، ابتدا بازیکنان زیمبابوه بازی را آغاز کرده و در آور پنجاهم با از دست دادن ده بازیکن، ۲۴۸ دوش را برای ملی پوشان کشور هدف تعیین کرد.

اما افغانستان بازی را خوب آغاز نکرده و در ابتدا با تکمیل ۱۳۰ دوش، پنج بازیکن خود را اخراج شده دید؛ اما بعد از این اتفاق، گلبدین نایب و رشید خان، دو ملی پوش کشور هرکدام با ۸۲ و ۳۲ دوش امید افغانستان را زنده نگه داشتند.

با درخشش این دو ملی پوش، افغانستان در پایان موفق شد هدف تعیین شده را به سختی تکمیل کرده و به قهرمانی در این مسابقات دست یابد.

گفتنی است که بعد از این دیدارهای ۵۰ آوره، دو تیم افغانستان و زیمبابوه در دو دیدار ۲۰ آوره نیز در روزهای آینده به مصاف هم خواهند رفت.

Author

About Author