کرزی: کشتن کودکان در هیچ دین و آئینی توجیه ندارد

حامدکرزی رئیس جمهوری کشور، کشتار کودکان معصوم توسط طالبان را جنایت نابخشودنی خوانده و تاکید کرده است این عمل در هیچ دین و آئینی توجیه ندارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حوالی ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در اثر انفجار یک بمب جاگذاری شده در در ولسوالی خیرکوت ولایت پکتیکا  ۷ کودک کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

با این حال رئیس جمهورکرزی این رویداد خونین را به شدیدترین الفاظ محکوم کرده و گفته است که کشتار کودکان یک نایت نابخشودنی است و این عمل در هیچ دین و آئینی توجیه ندارد.

براساس گزارشها انفجار بمب در قریه میلزو ولسوالی خیرکوت ولایت پکتیکا صورت گرفته و تمامی قربانیان آن کودکان از اعضای یک خانواده بودند.

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ضمن محکوم نمودن این عمل آن را بزدلانه و غیر انسانی خوانده و گفته است که کشتار افراد ملکی بخصوص کودکان معصوم، جنایت نابخشودنی است و در هیچ دین و آئینی توجیه ندارد.

رئیس جمهور کرزی افزود که مردم افغانستان این جنایات نابخشودنی طالبان را هرگز فراموش نخواهند کرد و آنان با این اعمال شان نزد ملت افغانستان پاسخگو خواهند.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با اندوه فراوان بخاطر کشته شدن کودکان معصوم، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده شهدا ابراز کرده و از بارگاه خداوند ج برای آنان صبر جمیل  و برای زخمی شده گان صحتمندی عاجل تمنا کرده است .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *