کرزی محکوم کرد

حامدکرزی رئیس جمهورکشورمان حملات انتحاری و انفجارات که توسط تروریستان روز گذشته در ترینکوت ارزگان و هلمند صورت گرفت، به شدت محکوم کرد وگفت: دشمنان وطن با انجام جنایات، مانع برگشتن صلح در افغانستان می گردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حمله انتحاری در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان و بمب گذاری در ولایت هلمند باعث کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان بی گناه ما گردید، رئیس جمهور را آن را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

شام روز سه شنبه (۶ حوت) یک انتحار کننده خود را در هوتل استاد رمضان در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان منفجر ساخت که در نتیجه آن ۱۱ مسافر کشته و ۴۲ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین در حادثه دیگر، بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در یک موتور سایکل در مقابل لیسه مسلکی زراعت ولسوالی مارجه ولایت هلمند، ۳ متعلم مکتب کشته و ۳ تن دیگر شان زخمی شدند.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با تقبیح شدید این حملات تروریستی گفت که دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان یکبار دیگر در خدمت به بیگانه گان، هموطنان بیگناه ما را به خاک و خون کشاندند.

رئیس جمهور کشور عاملین این اعمال جنایتکارانه را دشمنان وطن و نوکران بیگانه گان خواند که با انجام اینگونه جنایات مانع برگشتن صلح به کشور می گردند و می خواهند سلسله قتل ها و کشتار ها ادامه پیدا کند.

رئیس جمهور مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز کرده و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر جمیل و برای زخمی شده گان، سلامتی عاجل تمنا نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *