کرزی حمله انتحاری امروز در ولایت پروان را محکوم کرد

حامدکرزی رئیس جمهوری افغانستان ضمن محکومیت حمله انتحاری در ولایت پروان گفت: طالبان حتی در ماه مبارک رمضان نیز از ریختن خون بی گناهان دست بر نمی دارند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، صبح امروز(سه شنبه ۱۷ سرطان) یک عامل انتحاری مواد منفجره حامل اش را در نزدیکی یک کلنیک در قریه قلندر خیل ولسوالی بگرام ولایت پروان منفجرکرد که بر اثر آن شمار از افراد بشمول ۵ فرد ملکی کشته و ۸ تن دیگر زخمی شدند.

رئیس جمهور ضمن محکوم نمودن و ناجوانمردانه خواند این عمل گفت که هدف قرار دادن افراد بیگناه بخصوص اطفال معصوم یک عمل نابخشودنی و خلاف تمامی ارزش های دینی و انسانی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

رئیس جمهور کرزی ضمن یاد آوری از حادثه تروریستی روز گذشته در ولایت قندوز که در آن نیز اطفال بیگناه به شهادت رسیدند، یکبار دیگر تاکید کرد که طالبان حتی در ماه مبارک رمضان نیز از ریختن خون بی گناهان دست بر نداشته و نشان دادند که هیچ ارزشی به زندگی انسان و حتی کودکان قایل نیستند.

رئیس جمهور کرزی مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به بازمانده گان شهدا ابراز کرده و از بارگاه خداوند ج برای آنان صبر جمیل و به زخمی ها شفای عاجل تمنا کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *