کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سوریه به ۲۳ تن رسید

رسانه های داخلی در سوریه اعلام کردند که شماری از کاندیدان ریاست جمهوری در این کشور در کنار بشار اسد رئیس جمهورکنونی سوریه، به ۲۳ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اعضای پارلمان سوریه می گوید که با ثبت نام  نفر دیگر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تعداد نامزدها به ۲۳ نفر رسید اما این افراد باید در انتظار تأیید صلاحیت نهایی باشند.

امروز پنجشنه ۱۱ ثور پایان مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سوریه بود.

محمد جهاد اللحام رئیس پارلمان سوریه اعلام کرده که آقایان «محمود خلیل حلبونی» ، «محمد حسن الکنعان»، «خالد عبده الکریدی»، «بشیر محمد البلح»،« أحمد حسون» و«أیمن العیسى علم بن شمدین» مدارک خود را برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به دادگاه قانون اساسی این کشور تحویل دادند.

همچنین پارلمان سوریه کرده که مدارک مربوط به نامزدی خانم «عزه محمد وجیه الحلاق» به همراه آقایان «محمد ونوس»، «طلیع صالح ناصر» و «سمیح میخائیل موسی» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را از دادگاه قانون اساسی تحویل گرفته است است.

پارلمان سوریه پیشتر نیز از دادگاه قانون اساسی این کشور مدارک مربوط به نامزدی «ماهر عبد الحفیظ حجار»، «حسان النوری»، «سوسن حداد»، «سمیر معلا»، «محمد فراس رجوح»، «عبد السلام سلامه» و «بشار اسد» را دریافت کرده بود.

بنا بر اعلام پارلمان سوریه مهلت ثبت نام برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از سه‌شنبه گذشته شروع و تا پایان مهلت اداری (امروز پنجشنبه) ادامه پیدا کرد.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری سوریه در تاریخ ۱۳ جوزا برگزار شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *