کامرون از مردم انگلیس خواست تا برای ماندن به اتحایه اروپا رای مثبت دهند

1848885نخست وزیر انگلیس از مردم کشورش خواست تا به ریفراندوم خروج از اتحادیه اروپا رای منفی بدهند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از دیلی تلگراف، دیوید کامرون از مردم انگلیس خواست در ریفراندوم روز پنجشنبه، «به خاطر آیندگان» به ماندن در اتحادیه اروپا رأی دهند.

کامرون در سخنانی در مقابل مقر نخست وزیری در لندن، از رأی دهندگان به ویژه افراد مسن‌تر خواست که دربارۀ تأثیر خروج از اتحادیه اروپا بر کشور و نسل‌های آینده فکر کنند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه خطاب به هم نسلان خود گفت: این تنها شمایید که در رأی گیری شرکت می‌کنید. فقط شما تصمیمی می‌گیرید که بر آیندۀ خودتان، فرزندان و نوه‌هایتان تأثیر می‌گذارد.آنها نمی‌توانند تصمیمی که ما می‌گیریم را لغو کنند. اگر به خروج (از اتحادیه اروپا) رأی دهیم، این اتفاق خواهد افتاد. این برگشت ناپذیر است. ما برای همیشه از اروپا خارج خواهیم شد و نسل آینده باید بیش از ما با پیامدهای آن زندگی کند.

پیشتر نیز صندوق بین المللی پول در گزارشی هشدار داده بود که بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا ممکن است که تا سال ۲۰۱۹ با رشد منفی ۵.۶ درصدی روبرو باشد.

مردم انگلیس قرار است برای تصمیم گیری دربارۀ ادامۀ حضور در اتحادیۀ اروپا یا خروج از این اتحادیه فردا پنجشنبه ۲۳ جون (۳ سرطان) در ریفراندوم شرکت کنند.

Author

About Author