کاسه صبر رئیس امنیت لبریز شد

Rahmatullah-Nabeelرئیس عمومی امنیت ملی افغانستان واکنش تندی به سفر رئیس جمهور غنی به پاکستان نشان داده و دست به افشاگری هایی زده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رحمت الله نبیل، در صفحه فیس بوکش نگاشته است که همزمان با صحبت صدراعظم پاکستان در مورد دشمن های مشترک افغانستان و پاکستان، شهروندان کشور در شماری از ولایت های شهید می شدند.

متن کامل نگاشته رئیس عمومی امنیت ملی به این شرح است:

متأسفم!

همان لحظه یى که نواز شریف در کنفرانس امروز یک بار دیگر اعلان کرد که دشمن افغانستان دشمن پاکستان است! همزمان در همان لحظه هموطنان بیگناه ما در فامیلى هاى میدان هوایی قندهار و ولسوالى خانشین هلمند و تخار و بدخشان به شهادت میرسیدند و ذبح میشدند و کم از کم یک هزار لیتر خون هموطنان بیگناه ما که به یقین معادل رنگ سرخ همان قالینى است که ما بالایش قدم هاى (کت واک) گذاشتیم بودند!

اما همان کسى که در مجلس با ما ها حضور داشت و به نام طالبان از کامپیوترهاى دفترش یعنى (آى اس آى) از کویته اعلان کردند که این افتخار را طالبان آفریدند، اما! ما ها با فیر ٢١ توپ هوایی آنقدر هراسیدیم و یا هم ذوق زده شدیم، قبول کردیم! که ما تا بحال ۴٠ حمله/ عملیات بر ضد دشمنان پاکستان انجام دادیم و به زودى جهت اطمینان خاطر دوستان شصت ساله مان عملیات وسیع را علیه ملا فضل الله آغاز مینماییم! در حالیکه ملا فضل الله از ماه ها و سالها در پاکستان و مهمانخانه هاى اى اس اى در پاکستان به سر میبرد و جز پروژه هاى آى اس آى است.

در حالیکه همان لحظه اختر منصور در منطقه باى پاس کویته با داشتن محافظین اى اس اى، مصروف نقشه کشیدن و پلان گذارى هاى بعدى جهت کشتارهاى بیشتر در افغانستان به حضور داشت کرنیل رانا به اسم مستعار ربانی بود! و سراج الدین حقانى (خلیفه صاحب) در مراسم ختنه سورى تروریست (دشمن افغانستان!!!) یعنى پسر تازه تولد شده از خانم سومى اش در حیات آباد پشاور پاکستان (دوست افغانستان) در محفل با شان و شوکت نه چندان متفاوت از صالون هاى طلائی و زمردى و لاجوردى و مرمرى و هیروینى و سمارت سیتى و و و ما اشتراک داشت!

دا زما ۵٠٠٠ کلن تاریخ سه شو؟ چى د ۶٠ کلن تاریخ په مقابل کى په گوندو شو!

اى ابر سیاه تو هم به روزگار من میمانى، یا مولا دلم تنگ آمده، شیشه دلم اى خدا زیر سنگ آمده!

این اظهارات رئیس عمومی امنیت ملی در حالی بیان می شود که به تازه گی پاکستان اعلام آماده گی کرده است تا مذاکرات صلح افغانستان را آغاز کند.

Author

About Author