کار ساخت یک استدیوم ورزشی در ولایت کندز آغاز شد

13228006_1087123568015429_683270785_nکار ساخت و ساز یک استدیوم بزرگ ورزشی در ولایت کندز که گنجایش ۳۰ هزار نفر را دارا میباشد آغاز گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مسئولان ریاست مبارزه با مواد مخدر ولایت کندز میگویند که کندز از رهگذر کشت کوکنار جایگاه صفر خود را حفظ نموده است.

به گفته آنان دولت نیز به پاس این امر؛ از طریق برنامه اجرأت خوب وزارت مبارزه با مواد مخدر پروژه های مهم و عام المنفعه را در این ولایت به اجرا گذاشته است ، والی ولایت کندز که در جریان افتتاح تهداب گزاری این استدیوم حضور داشت گفت که  امنیت در ولایت کندز رو به بهبود است و پس از این کار پروژه های که در گذشته متوقف شده از سر گرفته خواهد شد.

به ارزش ۳۴ میلیون افغانی کار اعمار  یک استدیوم ورزشی معیاری که گنجایش ۳۰ هزار نفر را دارا میباشد  در ولایت کندز آغاز گردید .

مسئولان اداره مبارزه با مواد مخدر ولایت کندز میگویند که وزارت مبارزه با مواد مخدر  دولت جمهوری اسلامی افغانستان به پاس صفر بودن کشت کوکنار  در کندز ؛ از طریق برنامه اجرات خوب خود؛ پروژه های بزرگ انکشافی عام المنعفه را در این ولایت منظور و به اجرا گذاشته است تا شهروندان کندز بتوانند از سهولت های  زندگی مرفه بهره مند شوند؛ عبدالبصیر مرشد رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر ولایت کندز در باره جزئیات استدیوم ورزشی که در موقیعت چمن سپین زر این ولایت ساخته میشود معلومات بیشتر  داده میگوید: پروژه یی را که ما امروز در حضور والی و همه یی اراکین دولتی افتتاح میکنیم پروژه یی استدیوم ورزشی ولایت کندز است.

این پروژه با هزنیه ۳۴ میلیون به شکل پخته و اساسی در چمن سپین زر در ساحه ۱۲ جریت اعمار میشود با اعمار این استدیوم ؛ زمینه خوب ورزشی برای جوانان ولایت کندز مساعد میشود نه به سطح ولایت کندز بلکه به سطح  زون شمالشرق؛ میشود که مسابقات ورزشی در اینجا گرفته شود و از این استفاده خوبتر و بهتر صورت بگیرد ، این تعمیر در سه طبقه و به شکل استندرد ساخته میشود.

با اینحال والی ولایت کندز اسدالله عمرخیل  میگوید که شرایط امنیتی در ولایت کندز با گذشت هر روز در حال بهبود است و اداره محلی ولایت کندز مصصم است تا بعد از این پروژه های متعدد انکشافی را در سطح ولایت کندز که پیش از این کار های آن به نسبت مشکلات امنیتی متوقف شده بود از سر آغاز کند.

Author

About Author