کابینه جدید حکومت وحدت ملی فردا اعلام می شود

مقامات در ارگ ریاست جمهوری افغانستان می گویند که اعضای جدید کابینه حکومت وحدت ملی فردا دوشنبه (۲۲ جدی) از سوی رئیس جمهورغنی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کار روی اعضای جدید کابینه افغانستان با توافق اشرف غنی و عبدالله عبدالله نهایی شده است اما این روند به دلیل یک سلسله اختلافات درودنی در حکومت، به مشکلاتی مواجه است.

عبدالعلی محمدی مشاور حقوقی رییس جمهورغنی روز یکشنبه در کابل اعلام کرد که کار روی گزنیش اعضای کابینه میان رییس جمهور و رییس اجرایی حکومت وحدت ملی نهایی شده و فردا دوشنبه برای گرفتن رای اعتماد به پارلمان معرفی می شوند.

آقای محمدی افزود که از سه ماه به این طرف کار روی اعضای جدید کابینه ادامه داشته و یگانه مشکلی که در این راستا وجود داشته است خواست های بی مورد شماری از حلقات مبنی بر معرفی افراد خودشان به نامزد وزیر در کابینه جدید بوده است.

پیش از سه ماه است که رئیس جمهورغنی و عبدالله عبدالله مصروف گزنیش اعضای جدید کابینه حکومت وحدت ملی افغانستان هستند که تاکنون کار روی آن ادامه داشته است و قرار است فردا رییس جمهور و رییس اجرایی حکومت وحدت ملی اعضای کابینه جدید را به پارلمان معرفی کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *