چین خواهان یک افغانستان با ثبات و پیشرفته است

نماینده ویژه مردم چین برای افغانستان ضمن تاکید روی روابط نیک با دولت افغانستان گفته است که کشورش خواهان یک افغانستان با ثبات است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سون یوشی در دیدار با معین سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در کابل گفته است که چین به همکاری هایش در تمام عرصه ها به افغانستان متعهد است.

ارشاد احمدی معین سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با سون یوشی نماینده ویژه مردم چین برای افغانستان ضمن استقبال از تعیین شدن سوشی به صفت نماینده خاص جمهوری مردم چین برای افغانستان، راجع به اوضاع فعلی کشور، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتقال مسولیت های امنیتی و پروسه صلح معلومات داد.

آقای احمدی با اظهار قدردانی از تلاش های مفید مردم چین در امرتامین ثبات و باز سازی افغانستان، همکاری آن کشور را در راستای مبارزه با تروریزم وافراط گرایی در منطقه مؤثر دانست.

همچنین سون یوشی نماینده ویژه چین برای افغانستان از فرصت دیدار با ارشاد احمدی ابراز امتنان نموده ضمن مهم خواندن ثبات اقتصادی در افغانستان اظهار داشت:” چین خواهان یک افغانستان با ثبات و پیشرفته بوده و به همکاری هایش در تمام عرصه ها به این کشور متعهد است.”

وی در ادامه از چگونگی آماده گی های کشورش برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشور های قلب آسیا ا طمینان داده  اظهار داشت: “امیدوارم  با تلاش های که صورت  گرفته نشست وزرای خارجه کشور های قلب آسیا بصورت درست برگزار گردد و نتایج مفید را در  راستای همکاری و همگرایی منطقوی داشته باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *