پیکر فرمانده پولیس ننگرهار در کابل به خاک سپرده شد

مراسم ویژه خاکسپاری زرور زاهد فرمانده پولیس ننگرهار امروز سه شنبه با حضور محمد اشرف غنی در کابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این مراسم رئیس جمهورغنی در کنار وزیر داخله و شماری دیگر از مقامات دولتی، تابوت فرمانده ارشد پولیس را در صحن شفاخانه محمد داوود خان بر شانه‌های خود حمل کرد.

جنرال زرور زاهد دو روز پیش در اثر انفجار بمب در ولسوالی حصارک ولایت ننگرهار در شرق کشور کشته شد و پیکر او در منطقه تره‌خیل، زادگاهش در کابل به خاک سپرده شد.

رئیس جمهورغنی در این مراسم آقای زاهد را “شهید واقعی راه خدا و وطن” خواند و گفت: “زرور زاهد برای دفاع از کودکان و مردم کشورش در مقابل دشمن جان سپرد.

رئیس جمهور خطاب به خانواده شهید زړور زاهد و منسوبین امنیتی و دفاعی کشور، گفت: من افتخار می کنم که جنرالزړور زاهد سوگندی را که بخاطر دفاع از وطن و مردم یاد کرده بود، آنرا تا آخرین رمق حیات تعقیب کرد.

رئیس جمهور غنی ضمن ابراز تسلیت به منسوبین پولیس و خانواده شهید جنرال زړور زاهد، گفت: این جنگ بالای ما تحمیل شده است، دشمنان فکر نکنند که زړور را از ما گرفتند، تمام قوای مسلح ما دلاور اند. وی افزود: ما باور داریم که این کشور به برکت خون شهدا به ثبات می رسد.

14332966_745432555594644_262542469704115074_n

زرور زاهد ۴۱ سال داشت، ۲۳ سال در پولیس ملی افغانستان کار کرده بود و پیش از فرماندهی پولیس ننگرهار، در مقام‌های فرماندهی پولیس غزنی و میدان وردگ ایفای وظیفه کرده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *