پیام سفیر ایالات متحدۀ امریکا، جیمز کننگهم در کابل بمناسبت ماه رمضان

خبرگزاری خاورمیانه / پیام سفیر ایالات متحدۀ امریکا، جیمز کننگهم در کابل بمناسبت ماه رمضان :

من جیمز کنینگهم سفیر ایالات متحده امریکا در افغانستان هستم. به نماینده گی از رئیس جمهور بارک اوباما، وزیر خارجه جان کری و مردم ایالات متحده امریکا، امروز ما مشترکاً با همه مسلمانان جهان شروع ماه مبارک رمضان را استقبال مینمایم و برای شما ماه پر برکت آرزو می دارم.

مسلمانان جهان به شمول میلیون ها مسلمان در امریکا از ماه مبارک رمضان تجلیل می نمایند. ماه رمضان ماهی است که به باور مسلمانان قران کریم به حضرت محمد (ص) نازل گردیده است این زمانی است که مسلمانان حکمت و هدایتی که در عقیدۀ خود دارند، و مسئولیت که انسان ها در مقابل خود و در مقابل خداوند دارند منعکس میسازند.

تقویت ارزش های اسلامی همانند عدالت، ترقی، بردباری، و کرامت به تمام بشریت، از جمله ارزش هایی اند که همه ما مشترکاً منحیث بشر آنرا می پذیریم و همه ما جهت یک آینده بهتر برای افغانستان کار می کنیم. زمانیکه یکجا با فامیل ها و دوستان تان جهت افطاری جمع می شوید بیایید تا این ماهیت رمضان را بخاطر سپرده و با هم برای ایجاد یک جهان بهتر برای خود و دیگران دعا نمائیم.

همانطوریکه ما این فصل صلح را آغاز می نمائیم، من از آنانیکه بالای برادران مسلمانان خود حمله بی مورد میکنند می خواهم تا به میز مذاکره آمده با حکومت افغانستان در مورد صلح و آشتی صحبت نمایند. ایالات متحده امریکا از پروسه صلح به رهبری افغان ها حمایت می کند تا جنگ خاتمه یابد و همه افغان های در صلح و رفاه زندگی کنند.

در حفظ خداوند باشید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *