پیام حضرت آیت الله محسنی به مناسبت فرا رسیدن سال نو ۱۳۹۵

Ayatollah Mohammad Asef Mohseni, a top Shi'ite cleric, speaks during a news conference in Kabul April 11, 2009. Mohseni said on Saturday the Afghan government had no right to change a law for Shi'ite Afghans that was widely condemned by Afghanistan's Western backers for curbing women's rights. REUTERS/Omar Sobhani (AFGHANISTAN RELIGION SOCIETY)

Ayatollah Mohammad Asef Mohseni, a top Shi'ite cleric, speaks during a news conference in Kabul April 11, 2009. Mohseni said on Saturday the Afghan government had no right to change a law for Shi'ite Afghans that was widely condemned by Afghanistan's Western backers for curbing women's rights.  REUTERS/Omar Sobhani (AFGHANISTAN RELIGION SOCIETY)

 حضرت آیت الله محسنی، موسس حوزه علمیه خاتم النبیین با ارسال پیام، فرا رسیدن سال جدید خورشیدی را به کافه مسلمانان کشور، فامیل های سر افراز شهدا و مجروحان فراموش شده چهارده سال جهاد  برای حفظ عزت و شرف و امانت الهی، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این پیام آقای محسنی گفته ازخداوند مهربان ومنان آرزومندم، سال جدید ابتدای بیداری و هماهنگی ملی و آشتی مخالفین و دولت برای رفتن به سوی علم و تکنالوژی و اخلاق و معنویت و برادری باشد.

وی گفت این سالی باشد برای طهارت دستگاهای دولت از اختلاس و رشوت خوری که نام دولت و ملت را در دنیا لکه دار و بی حیثیت نموده و فقر و جهل و مرض را در تمام کشور توسعه بخشیده و آینده جوانان را تیره نموده است.

امیدوارم سال آینده، سال بیداری دولت مردان ما باشد که با اراده خلل نا پذیر، فساد اداری و بی برنامگی و ندانم کاریها را با بیرون کردن افراد کم سواد و بی علم و خائن، از بالا گرفته تا بدنه دولت مورد هدف قرار دهند و رشوت گیران و فاسدین بزرگ را، از جریمه تا طرد ملازمت و از محاکمه و زندان تا اعدام حسب مراتب خراب کاریهای شان از حلقه دولت اخراج نمایند.

وهمچنین به منظور کرامت ملی و رشد همه جانبه، چرخهای زراعتی، صنعتی و علمی و فرهنگی کشور را فعال سازد و به مردم امید خروج از فضای تاریک قرون وسطی را بدهند.

 به امید حرکت همه جانبه اندیشه مندان و دانشمندان و عناصر صالح دولت در زیر چطر قانون اساسی کشور و توکل به خداوند متعال.

محمد آصف محسنی ۱ -۱ – ۱۳۹۵

Author

About Author