پیام تسلیت و همدردی حامدکرزی با مردم فلسطین

حامدکرزی رئیس جمهوری کشورمان عنوانی محمود عباس رئیس جمهوری دولت خودگردان فلسطین، پیام تسلیت و همدردی خود و مردم افغانستان به مردم فلسطین ابراز کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، براساس بیانیه ارگ ریاست جمهوری، حامدکرزی گفته است که با تاثر و اندوه فراوان آگاهی یافتم که حملات اسرائیل در نوار غزه باعث شهادت صدها تن از افراد ملکی و بیجاشدن هزاران تن از مردم غزه شده است.

رئیس جمهور کشورملان به نمایندگی از مردم افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خویس را به محمود عباس رئیس جمهور و مردم برادرفلسطین ابراز کرده است.

کرزی تاکید کرده ضمن اینکه مردم افغانستان خود را در این غم و اندوه شریک میدانند بمباران ناجوان مردانه و کور اسرائیل را در نوار غزه را شدیدا محکوم می کند.

رئیس جمهور کشورمان در این پیام گفته، به عنوان نمادی از همسبتگی ما با برادران فلسطینی در این موقع دشوار، دولت جمهوری اسلامی افغانستان مبلغ ۵۰۰ هزار دالر امریکایی را برای کمک با قربانیان قساوت و بی رحمی اسرایئل اهدا می نماید.

کرزی خاطرنشان کرده که در نهایت برای رئیس جمهور محمود عباس آرزوی سلامتی می نمایم و برای مردم برادر فلسطین موفقیت، صلح و سعادت دایمی را از خداوند لایزال می طلبم.

گفتی است که امروز چهارشنبه هفده مین روز ادامه حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل در نوارغزه فلسطین است که در این مدت نزدیک ۷۰۰ تن از مردم بیگناه غزه به شهادت رسیده و بیش از ۳۷۰۰ نفر مجروح شده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *