پیام تبریکی محقق به دانشجویان بامیان

محمد محقق معاون ریاست اجراییه و رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، فراغت صدها تن از جوانان را از دانشگاه بامیان تبریک گفته رشد گراف تحصیلات عالی را عامل مهم در رشد کشور عنوان داشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد محقق در یک پیام تبریکی به فارغان دانشگاه بامیان گفته است که رشد گراف تحصیلات عالی کشور و حضور نسل نو در مراکز علمی و آکادمیک را سبب آینده روشن کشور دانست.

متن پیام محمد محقق به این شرح است:

مطلع شدم امروز به تعداد بیش از ۱۲۰۰ تن از جوانان و نخبگان کشور اعم از دختر و پسر از دانشگاه بامیان سند فراغت خویش را اخذ می کنند.

با استفاده از فرصت بدینوسیله فراغت نخبگان کشور را به خانواده های محترم شان و تمامی علم دوستان و نخبه پروران تبریک عرض می دارم.

بنده با توجه به رشد گراف تحصیلات عالی کشور و حضور پر رنگ نسل جدید در حوزه های مختلف علمی و اکادمیک، به آینده کشور و مردمم خوشبین می باشم. حضور پر رنگ نسل جدید در مراکز علمی و آموزشی، ریشه های جهل و افراط  گرایی و تعصبات قومی و مذهبی را نابود کرده و شرایط را برای یک زندگی مسالمت آمیز در کشور فراهم می کند.

با آنکه نابرابری ها و نا ملایمت حاکم در جامعه، روان نخبگان مان را اذیت کرده و ناامیدی ها را پر رنگ می کند؛ ولی باورمندم که توسعه و تعالی کشور با دستان توانای شما رقم خواهد خورد و کشتى شکسته این سرزمین را با تخصص و توانایی های علمی خود به سرمنزل مقصود خواهید رسانید.

در پایان مجددا فراغت جوانان عزیز کشور را از دانشگاه بامیان تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های شبانه روزی اساتید گرانقدر و سایر کارکنان حوزه علمی و اکادمیک کشور تقدیر و سپاسگذاری مینمایم، از خداوند متعال برای همه عزیزان توفیقات مزید مسألت دارم.

با تشکر

حاجی محمد محقق

معاون دوم ریاست اجراییه و رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *